Renoise 3.0 is in Beta

Geregistreerde Renoise gebruikers kunnen sinds vandaag aan de slag met de eerste beta van Renoise 3.0

Bron
 

Attachments

  • main_ui.jpg
    main_ui.jpg
    63,7 KB · Bekeken: 66
Last edited by a moderator:
Wat een top update!
Nu alleen nog multi-recording mogelijkheid en ik kan Ableton de deur uit wijzen :)
 
Renoise altijd +veel. ik heb nog niet eens gekeken wat er allemaal nieuw is, maar dat valt nooit tegen. Dus daar vertrouw ik volledig op .
 
Gaaf, ik ga hem downloaden!
 
Werkt lekker hier! Fijne update, vooral die "instrument racks". Doofer en phrases vind ik erg handig! :okdan:
 
Kan een moderator mischien het geposte screenshot downsizen ivm 'opblazen' voorpagina ?
 
Heb m net gedownload..
Tis even zoeken de eerste 5 minuten, vergeleken met de vorige versie (dingetjes zijn verplaatst)
maar de nieuwe functies waren best grappig/bruikbaar ..

Leuk kerstkadootje :)
 
Kan een moderator mischien het geposte screenshot downsizen ivm 'opblazen' voorpagina ?

Tjah, dat was mijn functie.... :)
 
Mooi spul, ga em morgen wel even uitproberen.
 
Beter is het wat, want ik moest ervoor m'n licentie vernieuwen ;) Programma is overigens 2x zo duur als vroeger als ik het goed heb. Nog steeds erg goedkoop vergeleken met andere software, daar niet van.
 
Na de beta periode zal de prijs 65 euro worden.

Daarnaast zal er een VST versie van Renoise komen genaamd Redux voor 50 euro.
Hierover gaat later meer bekend gemaakt worden.
 
Zojuist geupdate, de mogelijkheid om live midi data te transformeren naar een opgegeven schaal is echt waanzinnig! Heb nog nooit zoiets eerder gezien. Zojuist een half uurtje mee zitten spelen, ben op een aantal hele vette akkoord progressies komen die ik anders nooit zou bedenken. Heel vet! :)

Ook de nieuwe venster indeling en vooral het VST dock panel is erg handig als je net als mij op meedere schermen werkt.

Ik heb van alles gebruikt, Cubase, Sonar, Logic, Protools, FL Studio, Reason, Fasttracker, Buzz.. maar Renoise steekt er toch met kop en schouders boven uit. De prijs is echt een lachertje en inderdaad zonder twijfel best bestede geld ooit.

Renoise 3.0, echt super update wat mij betreft.

ben nog even verder renoizen ;)
 
Back
Top