Eerste song online

zo zijn we allemaal toch begonnen is het niet?. ik heb ook nog wel screamtracker trackjes uit 1994/1995 en als je die nu hoort dan denk je aaaaarghhhhh wtf is dat nou weer (en nee ik post ze niet! :D ).. maar aldoende leert men..
gewoon blijven proberen..
suc7 ermee :biertje:
 
RMW, ik begrijp je idee wel, maar je kan het nog niet uitwerken,
blijf je gewoon maar verder amuseren & experimenteren

Neem niet alles aan wat je gezegt wordt, maar stel je de vraag "wat ben ik hiermee ?"
Gewoon bezig blijven is de boodschap
 
Ehm,.. hoe kan ik 't 'subtiel' zeggen..

Factor Zero:
Ik had 'm zeker niet bewaard als ik 'm op genomen had; 'k had na 35 sec. al gestopt met opnemen. LAAT STAAN dat ik 'm hier geplaatst zou hebben! Dat je 'm geplaatst hebt vind ik btw wel weer gaaf! (mits 't grappig bedoeld was, maar ik ben bang..)
De loopjes+lead klopten voor geen meter melodieus gezien.. Sound keuze is opzich wel okee: kan je wel iets leuks mee maken. De kick en sommige synthgeluiden zitten alleen idd tegen 't clippen aan. (de kick vinnik niet zo'n probleem, hoor..)

Roundabout Rhytm:
Al een stuk beter! Melodieen, e.d. passen bijelkaar. Lagge drums! Ga zo door!

Stubborn presence:
Beetje rommelig, neigt toch weer naar je 1e nr.! Nu helemaal gehoord: ehm, nee sorry Het clipt niet qua geluid (hier), maar melodieus? 't Past niet allemaal bijelkaar (de loopjes, leads e.d.)

Ik gaf hier dus m'n mening, maar daar vroeg je ook om. Ik heb een hekel om personen af te zeiken, dus ik hoop dat je je zo ook niet voelt! 't Komt allemaal wel goed! Zeker omdat je nog vrijwel geen synth-kennis hebt, zoals je al zei. Gewoon veel doorgaan & ook naar andere nummers luisteren.

:okdan: Succes!
 
Back
Top