Lady Bunny - Take Me Up High (Subgroover Remix)

Subgroover

Zweet spot
Lid sinds
6 mei 2004
Berichten
2.685
Locatie
Klopt
Weer een remix mogen maken. Dit keer voor een Amerikaanse enigszins beroemde dragqueen... 8)

Enjoy.

https://soundcloud.com/subgroover/lady-bunny-take-me-up-high
 
"Fokkin vet gast".

Heerlijk die bass en opbouw van 1:10. Daarna op 1:30 heerlijk met die synthbasses en slap ac bass.
Verder ook heerlijk hard. Het enige wat ik misschien wat minder vind is dat het wat vol klinkt qua mix. Lijkt weinig dynamisch. Maar goed, das azijnpissen. Dit gaat wel werken op de dansvloer nl.
 
"Fokkin vet gast".

Heerlijk die bass en opbouw van 1:10. Daarna op 1:30 heerlijk met die synthbasses en slap ac bass.
Verder ook heerlijk hard. Het enige wat ik misschien wat minder vind is dat het wat vol klinkt qua mix. Lijkt weinig dynamisch. Maar goed, das azijnpissen. Dit gaat wel werken op de dansvloer nl.

Thanks! Ja de loudness war he... je ontkomt er helaas niet aan om soms even met de stroom mee te zwemmen. Maar ik heb het idee dat door de compressie van Soundcloud het allemaal nog even wat meer "in elkaar gedrukt" wordt. De originele master klinkt toch wel beduidend "opener"...
 
8):okdan::halleluja:verkoght:
 
i.d.d. gave housetrack, maar veels te hard gecompressed zit geen enkele dB headroom meer in
denk dat je limiter nog wel 5dB naar beneden kan zonder dat de loudness minder wordt.
maar verder qua productie wel heel gaaf gedaan
 
Goed gedaan Sub ! Op zich zit het muzikaal echt goed in elkaar, maar in deze deel ik ook 6 traks' mening.
Nog even en dat 'zuig' effect is helemaal oubollig ! Probeer het eens zonder, en je zal zien dat alles veel beter gaat klinken. Maar het vraagt iets meer precisie werk ntuulk...
 
Prima track, vind de sidechain er ook goed bijhoren.
de sidechain wel, maar de mix zelf is ERG hard, complete instrumental die wordt weggedrukt wanneer vocal er bij komt klimaxen die zachter gaan. da's zonde.
 
Lekkere remix Sub :okdan:
 
Back
Top