Ik hou het rauw

shyftexhales

Ouwe rot
Lid sinds
1 december 2011
Berichten
640
Locatie
Den Haag
https://soundcloud.com/shyfte/roy-shyfte-tales-of-a-mad-man

Nieuw trackje! zoals gewoonlijk weer een beetje ruizig enzo, maar daar kan ik niet omheen helaas met mijn budget, not that I care!
 
haha ja dat dusty excuus werkt hier niet zo goed op SF! maar thanks !

En @Bass, toevallig zei iemand vandeweek ook over een ander nummer van mij dat het coffeeshop muziek is! erg tof om te horen aangezien ik zelf wel van een blowtje hou!
 
Toch een lekker chill trackje!
Die kraakjes op de achtergrond geven het wel karakter, klinkt als een ouwe LP op een goeie manier...
 
@Bass ;
Drums - Yamaha Su700
Sample chops - Akai s2800/ su700
Extra percussie - Yamaha Rm1x
en natuurlijk voor de viesheid heb ik het door een reel2reel (akai 4000ds) heen gehaald en er subtiel bij gemixt. ook heb ik nog wat extra effecten gebruikt zoals de Alesis Philtre LFO en een Composer pro xl( behringer ja! maar deze doet best goede dingen met mijn geluid! )

@gloomer thanks!

@NRJay, dat is mooi om te horen, vinyl ben ik zelf ook erg gek op en ik sample ook vaak kleine millisecondes etc van vinyl voor de kraakjes!
 
:okdan: heerlijk!!

En dat 'ruizige' hoort gewoon bij de stijl! Dit moet je niet super high quality / steriel horen.
 
Ik vindhet zowiezo een suf fenomeen dat alles maar zo clean en steriel schijnt te moeten klinken tegenwoordig.
De meest vette muziek die er is klinkt volgens mij nooit steriel en ruisvrij.

Ruis er lekker op los en lees mijn onderschrift :)
 
hangt van het genre af natuurlijk, in klassieke muziek wil je geen ruis of distortion
 
Back
Top