Error

djtt

Big stupid grin
Lid sinds
24 april 2005
Berichten
972
Locatie
Amersfoort
Ik heb weer eens een scheet gelaten.

Ben benieuwd hoe ik mij kan verbeteren, mix technisch, arrangement. Ik ben jullie zeer erkentelijk als jullie mijn track op deze punten willen beoordelen!

Ted

 
Hmm, geen reacties, dat betekent dan dat het vette track is? Niemand die wat op of aan te merken heeft?!
 
sorry ik had hem helemaal gemist! ;)

Feedback: die synthsound die er inkomt (0:30) is véél te lief voor die dikke vette kick!
Waar komt die kick trouwens uit?

op twee minuten klopt hij wel helemaal wat mij betreft, goeie agressie helemaal met die hihatjes erin. totaal ander gevoel.

die hoge ritmische synth die er in komt op 3:42 wordt al snel wat eentonig, misschien wat varietie of layeren/transponeren met een octaafje lager of zo? misschien op 4:12 en dan op 4:27 weer omhoog?

Oh ja en in het begin, zeg maar als intro, zou ik die kick filteren. ff lowpass filter erover heen dan knalt hij er niet meteen zo hard in.

Cheers,
C
 
sorry ik had hem helemaal gemist! ;)

Feedback: die synthsound die er inkomt (0:30) is véél te lief voor die dikke vette kick!
Waar komt die kick trouwens uit?

op twee minuten klopt hij wel helemaal wat mij betreft, goeie agressie helemaal met die hihatjes erin. totaal ander gevoel.

die hoge ritmische synth die er in komt op 3:42 wordt al snel wat eentonig, misschien wat varietie of layeren/transponeren met een octaafje lager of zo? misschien op 4:12 en dan op 4:27 weer omhoog?

Oh ja en in het begin, zeg maar als intro, zou ik die kick filteren. ff lowpass filter erover heen dan knalt hij er niet meteen zo hard in.

Cheers,
C
Cool! Daar kan ik wel wat mee, ik heb ook een aardige tijd met die synth geworsteld... Is al vaak veranderd...
Die kick is een vengeance kick, distortion en compressie van maschine samen met een fm8 bass. Dit geheel weer door de sonnox dynamics met wat extra warmth.
Dus vengeance met mijn eigen sausje...

ik vind'm goed ! ;)
Thx man!

Ik vind 'm dik Ted! Maar dat wist je al.. :-)
Thx Huib!
 
Laatst gewijzigd:
Klinkt goed djit! Weinig op aan te merken.

Ok, cool dat is wel een compliment, als jij hem mixtechnisch ok vindt, dan gaat het wel de goede kant op met mijn mix techniek!
 
Back
Top