[Mosh] Gloomer ft Jay30k - Slave New World

aldous-huxley.jpg
 
Nogal apart deze. Ik probeer steeds met een zo neutraal mogelijk oor te luisteren en kan niet anders dan zeggen dat ik alvast begrijp wat je maakt. Of ik het goed vind is iets anders. Er zitten een aantal ingediënten van diverse stijlen in en dat proberen in elkaar te verweven is op zich niet verkeerd als poging in het creatieve proces. Je weet maar nooit tot wat dat leid. Ik kan me best voorstellen dat er mensen zijn die graag ketchup op een chocolade ijsje willen omdat ze dat lekker vinden... Maar of die combinatie ooit tot de fijnere keuken zal horen is maar al te zeer de vraag.
 
Ketchup op een chocolade ijsje :D klinkt behoorlijk schizofreen...
 
Hoe spreek ik trouwens Jay30k uit?
Als:

Jeej dertigkee ?
Jeej thirtythousand?
Jeej bok ?
Jaij drie nul kaa ?
 
klinkt behoorlijk schizofreen...

Nou nou.. Lekker subtiel weer.. :stupid

Even wat constructiever.. ik denk dat de combi van een trashmetal ritme met een soort rave-achtige lead geen geslaagde combi is..
Misschien is dat synth themaatje ook gewoon te happy.. en past het daarom niet met die beukende drums ?? Het klinkt verder individueel wel goed :)

Gitaarwerk is ook lekker trouwens.. :okdan:
 
Thanks a lot MacGuyver !! ;)

Mosh een genre is wat we op het andere forum een beetje aan het uitvinden zijn, nadat Jay30k geïnspireerd werd door zijn DnB sound te combineren met de snelle drums uit punk & metal.

hier zijn eerste Mosh track:
 
Ik vind die laatste combi beter passen.. maar 't is nog steeds erg wennen hoe 2 (voor mij) totaal verschillende muziekstromingen samen komen..

Die combi in de OP is em voor mij niet zo.. en dat ligt voornamelijk aan de nogal cliche trance/rave-achtige synth akkoorden.. botst voor mij een beetje met dat ruige Punk/Trash ritme :)
 
Back
Top