[chill track] rustig

Inderdaad erg chill! 8)

Kom zojuist terug van een middagje bootje varen en dit is even heerlijk om te na-relaxen zeg maar. Eigenlijk heb ik er weinig op aan te merken, behalve dat een rustig beatje erbij niet verkeerd zou zijn, onder die andere dan. Dat gemute trompetje is ook erg lekker...

Goed werk!
 
mooi hoe je steeds je track laat evolueren i.p.v steeds je melodie te laten
lopen. dit is iets wat ik niet kan. :halleluja

greets isnieZot
 
Tof!

Erg zomers zo. En voor m'n gevoel klinkt het ritme erg Ska achtig wat het helemaal niet is. In de richting van Orbital misschien wel. En die strings zijn erg mooi gelukt zeg.

Die hihats en snare staan in tegenstelling tot de andere instrumenten wel erg hard. Als je die met EQ wat fluweeliger maakt zou het nog 'liever' karakter meegeven. :)

Expres geen bas of anders laag in gestopt?
 
de bas was ik vergeten aan te zetten .. :)

de strings zijn een paar samples
 
Lekker nummer. Heerlijke ambiant geluiden. Doet me wat denken aan de ambiant cd's van David Sylvian en/of Brian Eno
maar dan met een beat erbij. Die bas mis je eigenlijk niet. Misschien leuk om die pas halverwege het nummer in te mixen.


Groet Erik
 
mooi hoor, superrelaxed.

Ik vind zelf de beat iets te schel, en te hard. dat drukt het wollige van de strings nogal weg.
Deze versie smeekt gewoon om een funky neger met basguitar, die dr gewoon effe met zn lage toontjes doorheen tokkelt. Maar goed, genoeg gezeken.. knap gedaan :biertje:
 
leuk! solo of met izmar?
geen review.
 
Zo ff voor het slapen gaan geluisterd. Dat is het juiste tijdstip.
Inderdaad heel rustgevend. Leuk nummer! Maar op een gegeven moment wordt het
een beetje saai.

en nu :Z
 
Back
Top