Synthforum contest 2012 : de uitslag

Gefeliciteerd en dank!

Gefeliciteerd en dank!

Gefeliciteerd winnaars!

Was leuk om mee te doen zo'n eerste keer! Ook de eerste keer dat ik eens een track voor de leeuwen heb gegooid....

Dank dan ook aan de 13 stemmers en de niet-stemmers die suggesties gaven voor verbetering!

Ik doe weer mee in 2013!

Grtz, RFB

:halleluja
 
Senor Lansberg, van harte!
 
Dr van Lansberg van harte! En zelf toch nog 10 stemmen...! :)

Het was weer een leuke contest, thnx alle deelnemers en organisatie.
 
Gefeliciteerd Dr van Lansberg !

Goed gedaan en groet van Aeroflux
 
Nogmaals dank aan alle stemmers, felicitatoren en iedereen die de moeite heeft genomen te luisteren. Ben er volgend jaar bij leven en welzijn gewoon weer bij maar of ik ook meedoe... Mijn moeder vindt dat ik nu zou moeten stoppen ("Dat deed Ivan Lendl ook").
 
Van harte gefeliciteerd, Dr. van Lansberg!

Ik vond het meedoen aan de contest en het kritisch beluisteren van alle inzendingen een leerzame ervaring. Dat betekent dat ik hoop volgend jaar weer mee te kunnen doen!

Groetjes,
Hans
 
Ik geniet elk jaar weer van deze contest.
Juist het aandachtig luisteren van alle nummers, ongeacht wat mijn voorgeprogrammeerde brein na de eerste vier maten ook zegt, wil ik ze toch allemaal dezelfde aandacht geven. Wat elk jaar weer stukken oplevert die ik dan toch erg mooi vind en/of ga vinden.

Ook van mij nogmaals dank voor alle stemmen, alle inzendingen, de organisatie en iedereen die heeft geluisterd.
 
Ik ga het in elk geval van zeer dichtbij volgen :). Maar ik neem aan dat jij er ook gewoon weer bij bent?




Mijn welgemeende dank Hans!

Uiteraard ben ik er ook bij :okdan:
 
Gefeliciteerd dokter! fraaie overwinning in een leuke competitie.
 
Back
Top