Distortion plug-in van NI - tijdelijk gratis

Ik heb het gedownload maar wat de fuck? Hoe werkt dit? Het is geïnstalleerd maar kan het vervolgens niet vinden in Logic.

Volgens de manual zou ik bij de updates iets moeten zien. Daar vind ik helemaal niks?

Ik zou ook iets moeten doen met de audio en midi settings zodat het een stand-alone application wordt. HOE DOE IK DAT? Waarom moet dit altijd verrekte ingewikkeld zijn? Sjeez.
 
Ik heb het gedownload maar wat de fuck? Hoe werkt dit? Het is geïnstalleerd maar kan het vervolgens niet vinden in Logic.

Volgens de manual zou ik bij de updates iets moeten zien. Daar vind ik helemaal niks?

Ik zou ook iets moeten doen met de audio en midi settings zodat het een stand-alone application wordt. HOE DOE IK DAT? Waarom moet dit altijd verrekte ingewikkeld zijn? Sjeez.
Andere hobby zoeken?
 
gewoon een lekkere subtiele WARME analoge vervorming/filter heb ik nog niet uit distortion plugs gekregen. Het is allemaal gelijk niveau hardcore/dubstep earpiercing herrie en wat LFOjes voor filter "variatie" synced aan beats wordt ik nou ook niet echt warm van

Fabfilter Saturn of PSP Vintagewarmer misschien ? En anders UAD Moog filter of UAD Fatso...
 
FATSO is meer tape saturation, maar komt i.d.d. al meer in de richting.
ik vind gewoon de meeste distortion plugins, naar MIJN smaak, veels te hard, te schel klinisch en te plat, ze maken er gewoon zo'n tering herrie van, zit geen diepte/warmte in. vroeger kon je een mixer nog wel eens lekker heet indraaien dan kreeg je een LEKKER randje, nu klinkt het gelijk of iemand je sample in een verkreukelt blikje stopt en erop staat te dansen. Maar kan héél goed een smaak dingetje zijn hoor.
 
Als je die toekomstige 50 euro hiermee vergelijkt:

http://www.robpapen.com/rp-distort-re.html


RobPapen_RP-Distort_RE.jpg


Dan heb je dus - ook voor die 29 euro straks - veel meer waar voor je geld voor nog minder ook bij de RP Distort. Die 2 zijn echt niet te vergelijken. Maar ach... Voor niets gaat de zon op, alsook de NI-distortion er maar op, zo knalt je kick voor nop overstuurd door je kop :D

Die klinkt echt slecht...koop dan Audio Damage Kombinat...
 
Ik heb mijn gegevens vanmiddag al ingevuld op de NI website, maar ik krijg geen mail met downloadlinks of serienummers. :frons:
 
Ik heb mijn gegevens vanmiddag al ingevuld op de NI website, maar ik krijg geen mail met downloadlinks of serienummers. :frons:

Misschien iets mis gegaan? Ik had met een paar seconden de serial en download link in de mail staan.
 
ik heb er eentje voor je geregeld, de mail met serial en download link zit nu in je inbox op sf. Veel plezier
 
Thanks, ik had net een ander mailadres geprobeerd en toen werkte het meteen. Had ook de mac versie nodig ;)

Anyway, bedankt en ik ga hem nu downen
 
ik vind hem ook zeer geslaagd, de distortion zelf vind ik niet zo, maar dat rauwe randje vind ik geweldig

de presets spraken mij niet zo aan, dus die heb ik zelf maar even gemaakt, maar ik gebruik het denk ik ook wat milder dan de meeste mensen hier :D
 
Ik heb Driver vandaag uitgeprobeerd en qua distortion vind ik hem niet super bijzonder, maar net als quifster vind ik hem wel goed klinken om een lichte edge aan een sound te geven. Daarnaast vind ik hem vooral interessant als filter en in dat opzicht vind ik Driver wel geslaagd.
 
Back
Top