Gratis plug-ins voor onder de kerstboom

Nice! Heeft iemand ervaring met refract?

Vorige jaren de gratis tape mello fi en juno 6 chorus van ze 'gekregen' voor de kerst en tape Mello-fi gebruik ik wel regelmatig.
heb hem vanavond geinstalleerd, 1 woord : WOW!!!

even de OP-XAV er doorheen gehaald, met de rising crystalizer preset en daar een reverb achter, Holy Canoly :D :D :D
of je pakt de preset: BP Amoco, een band pass filter op je extra voices, super subtiel en mooi, zitten ook wel mooie bitcrusher presets in voor over je drums.

je hebt tot max 8 voices die je kunt toevoegen aan je originele signaal en die kun je routen door comb filters, chord processors, distortions, etc. De spread kun je automiseren en aan midi synced LFO's hangen, het is een grote speeltuin. Het is compleet anders dan je al hebt momenteel en het kost nauwelijks cpu. Hij is na januari 99 euro, en dat vind ik het zeker waard!

Arturia is erg goed in het out of the box bedenken van effecten (zoals die EFX motions die ook geweldig is), maar een unison achtige plugin met dit soort mogelijkheden heb ik tot nu toe niet gezien. Zeer blij met deze tip hier!

efxrefract.JPG
 
Laatst gewijzigd:
geen ervaring, de plugin is er net..... zoals alle freebies van Arturia, in deze tijd van het jaar, zijn het nieuwe plugins.
Ah sorry, dat was me niet duidelijk. Heb alleen snel op buy geklikt, niks gelezen verder.

heb hem vanavond geinstalleerd, 1 woord : WOW!!!

Klinkt goed! Bedankt voor de snelle review.
Ik ga m straks ook even installeren en uitproberen
 
Deze kick designer is ook de moeite en ook voor mac.

 
heb hem vanavond geinstalleerd, 1 woord : WOW!!!

even de OP-XAV er doorheen gehaald, met de rising crystalizer preset en daar een reverb achter, Holy Canoly :D :D :D
of je pakt de preset: BP Amoco, een band pass filter op je extra voices, super subtiel en mooi, zitten ook wel mooie bitcrusher presets in voor over je drums.

je hebt tot max 8 voices die je kunt toevoegen aan je originele signaal en die kun je routen door comb filters, chord processors, distortions, etc. De spread kun je automiseren en aan midi synced LFO's hangen, het is een grote speeltuin. Het is compleet anders dan je al hebt momenteel en het kost nauwelijks cpu. Hij is na januari 99 euro, en dat vind ik het zeker waard!

Arturia is erg goed in het out of the box bedenken van effecten (zoals die EFX motions die ook geweldig is), maar een unison achtige plugin met dit soort mogelijkheden heb ik tot nu toe niet gezien. Zeer blij met deze tip hier!
Leuk, ik heb hem geinstalleerd en ga hem vanavond eens checken. Ik ben sowieso te spreken over de EFX range, Fragments is geweldig en het recente Motions is ook erg goed!
 
Zeker leuk, als je het helemaal bont wilt maken kun je verschillende de effecten ook nog stacken in je daw met meerdere instanties ;)
 
Tijdelijk gratis v-pan plugin van Rhodes Rhodes V-Pan Plugin
toch maar even geprobeerd, maar komt voor mij niet in de buurt van de soundtoys panner plugin, die op eenzame hoogte staat vind ik in mijn effect setup.

Voor de mensen die soundtoys hebben (en dat zijn er heel wat volgens mij) en op zoek zijn naar die rhodes panning sound, daar is een preset voor in de soundtoys panning met de naam Rhodes Vibe, ik gebruik het vaak voor een EP in combinatie met de decapicator voor wat extra gritt in de topend. Mocht je ook zoiets willen proberen, hieronder mijn instellingen op de stage 73 v2.
panningstage5.JPG
 
Ik gebruik Auburn Sounds Panagement 2 voor mijn panning behoeften, is ook een gratis versie van geloof ik.
 
Excite Audio Lifeline Console Lite gratis met code Holiday23


Valid until 2nd January (23:59 PST)
 
Back
Top