Afbeeldingen mainpagina

Mainpagina???

Wie kijkt dáár nou op...
 
Hebben jullie allemaal nog een PC uit 1996 met een 1024x768 CRT monitor soms? :D
hehe, in 1996 zeker? :D d'was echt nog state of the art toen, de meeste sjaken draaiden toen gemiddeld nog 640x480...
Mainpagina???

Wie kijkt dáár nou op...
ik niet iig... altijd meteen naar "nieuwe berichten"...
 
Ik vind het vrijwilligers argument om geen kwaliteit te hoeven leveren een kul argument.
Genoeg fora en websites met allerlei features en toestanden die door vrijwilligers onderhouden worden,

Lijkt me meer iets met een open houding te maken te hebben naar mensen toe die wel zouden willen helpen, maar dat is reeds regelmatig ontmoedigd dus het zal wel zo blijven zoals het nu is.

Ter vergelijking, amiga demos in de jaren 90 roeleerden de pan uit, allemaal door vrijwilligers gemaakt.

Kwestie van willen.
 
Azijnpissers :D

Slecht argument, dat dan weer wel. Jou argument over dat wij niet willen dat mensen ons helpen is ook slecht. En de vergelijking met Amiga demo's is het ook niet echt helemaal. Maar goed, mijn browser opent nu niet meer met "nieuwe berichten" maar met de voorpagina. Zo zie ik direct als de pagina verneukt is en pas ik het aan. Is best een goeie oplossing toch?
 
Ter vergelijking, amiga demos in de jaren 90 roeleerden de pan uit, allemaal door vrijwilligers gemaakt.
idd, maar die werden pas gereleased op het moment dat ze af waren en ook zonder enige dwang van derden, was het niet af dan ook geen release...
toch nog een kleine nuance... maar dat neemt niet weg dat idd...
 
Azijnpissers :D

Slecht argument, dat dan weer wel. Jou argument over dat wij niet willen dat mensen ons helpen is ook slecht. En de vergelijking met Amiga demo's is het ook niet echt helemaal. Maar goed, mijn browser opent nu niet meer met "nieuwe berichten" maar met de voorpagina. Zo zie ik direct als de pagina verneukt is en pas ik het aan. Is best een goeie oplossing toch?

Volgens mij begrijp je me niet helemaal, maar ik vergeef het je. :)
 
Das lief :)

Ik zal het toch eens verder vragen. Mijn studio annex crib was weer uit z'n voegen gebarsten door een 2000 X .... Foto.
 
Dat plaatje van de Nord Electro 4 HP mag wel wat gecropped worden. Zit een kilometer witte rand omheen en drukt de advertenties helemaal in...
 
Tataaaaaaaaaaah!
 
Back
Top