EAST WEST SYMPHONIC ORCHESTRA HEEFT TEVEEL GALM

musicheaven

Ouwe rot
Lid sinds
4 december 2008
Berichten
3.794
...hoe lossen jullie dit op?
samples zijn zo opgenomen en dit is echt mega irritant in een mix..

zijn er trucjes op opgenomen galm naar achter te dringen in een mix en de geluiden weer vooraan in een mix te krijgen?
 
heb je de platinum plus wel? ik merk heel goed het verschil tussen de stage surround en de close. Jij moet die close hebben en dan de basis convolutie uitzetten.
 
zijn er trucjes op opgenomen galm naar achter te dringen in een mix en de geluiden weer vooraan in een mix te krijgen?

Transient designer.
Maar dat is meer een algemeen antwoord, weet niet hoe goed het werkt bij jou samples. Het is wel vaak een paardenmiddel maar kan ook wonderen verrichten op bepaald materiaal. (drums..)
 
Je kunt het eens te lijf gaan met een expander, maar het zal geen wonderen doen.
 
expander heb ik al geprobeerd, mits heel nauwkeurig instellen helpt het wat
transientdesigner zal ik eens properen maar vrees ik voor omdat akoestische instrumenten zo gevoelig zijn voor bewerkingen (meer dan elektronische)
 
Die close samples zijn toch droog genoeg?dat td zou ik gelijk maar vergeten
 
Hoi fjoesz, ik vraag het van die close samples omdat iemand anders me vertelde dat die nog altijd vrij veel galm hebben en moeilijk in sommige mixen te plaatsen zijn

en je kan de east west producten niet demoe-en, dus vandaar dat ik toch liever wat dubbelcheck vooraleer zo'n bom duiten neer te leggen
experimenteer jij met die release trails?
 
Back
Top