Nieuw liedje gemaakt!

GijsH

Stamgast
Lid sinds
8 februari 2009
Berichten
406
Locatie
Genk
Hey,

Ik heb sinds gisteren een nieuw nummer afgewerkt. En sinds ik op dit forum altijd de meest bruikbare feedback krijg wil ik zeker jullie meningen hebben!



Dus laat maar weten wat jullie er van vinden.
 
Het leadje wordt op de duur wel erg saai. Ik zou daar graag wat meer variatie in zien of een interessantere lead, want deze is erg zeurderig. Hij ligt er m.i. ook teveel los boven op. Mss wat meer fx.

paul
 
Ok, merci voor de reacties. Zelf stoor ik me niet echt aan de lead, maar misschien is het idd beter als ik er meer variatie in breng. En ik zat zelf ook al te denken om de outro te veranderen. :) Thanks voor de feedback!
 
Ik vind de opbouw, stijl en harmonie in de track prima.

De melodie van de lead vind ik ook wel okee maar de gebruikte sound vind ik niet zo mooi, een beetje neuzelig eigenlijk. Een lekkere saw- of sqarelead uit een Moog vsti met veel delay erover misschien? :)
 
Kga eens zien wat da geeft. Ookal vond ik hem wel mooi zoals die nu is! :) Maar wie weet verander ik nog snel van gedacht. :p
 
En de timing van de lead stoort me. Ietsje naar voren zetten ofzo.

Wel vette track!
 
lekkere track!
mag wat langer zodat je er lekker mee cunt mixen. losse timing vind ik juist wel lekker, beetje daft.
vanaf 44 sec tot de eerste break mogen er wat meer edities/ fx / drumhits komen om hem wat meer te laten rocken.

verder is de vibe fantastisch!
yay! :okdan::okdan:
 
Thanks! Ik denk dat ik de outro gewoon wat langer ga maken. Maar wat bedoelt ge juist met die losse timing? :)
 
Het leadje wordt op de duur wel erg saai. Ik zou daar graag wat meer variatie in zien of een interessantere lead, want deze is erg zeurderig.

Bovenstaande commentaar is begrijpelijk vanuit een smaakbeoordeling.
Initieel dacht ik hetzelfde. Toch een paar keer opnieuw beluisterd.

Door de melodie wijk je juist een beetje af van het genre en dat maakt dit stukje muziek ietwat apart.
Daarom well done. Houden zoals het is !
 
Ja ik ben zelf een beetje in de war. :D Omdat ik de lead zelf wel goed vind klinken, maar blijkbaar vinden velen het storend. Maar ik denk dat ik het niet ga veranderen. Bedankt nogmaals voor de feedback!
 
Back
Top