Je modulaire setup - Foto's ! -

^ welke bedoel je?

Plan is om sws vooral complete sdiy, van scratch, te doen vanaf nu.
Ik heb wel weer even genoeg complete kitjes gedaan :P
 
De rommelhoek wordt iets georganiseerder... :engel:

Het kabel-gebeuren van de spulletjes in de lades moet ik nog wat wegwerken, maar dan is het best handig. Laatje open, apparaatje gebruiken, laatje dicht. Helaas nog geen andere mogelijkheid gevonden voor mijn kabels dan er een la voor op te offeren; kabelhangers krijg ik nergens echt mooi of praktisch opgehangen.
 
Ik ben 'cheap' begonnen met wat Doepfer en bijna alles via MP (2de-hands). Maar het loopt snel uit de klauwen... Ik ben inmiddels ook aan zelfbouw begonnen. Waar zijn we nu helemaal mee bezig???

image_121562.jpg
 
Last edited by a moderator:
het is ellendig ja
een volle case is mooi, maar ja dan moet je dus al snel weer n grotere :D
er komt een 4 x 126hp uit engeland voor bijna gratis. kan ik weer even door

image_121564.jpg
 
Last edited by a moderator:
bobgv9tgopj.jpg

Eurorack start, Goike case.
Loopt naast de semi modulaire Analogue Solutions Fusebox en MFB Tanzbär.
 
Last edited by a moderator:
Leuk speelgoed allemaal :) Ik heb al een tijd niks meer gekocht aan modules en heb nauwelijks meer iets op mn wensenlijstje staan, behalve een magneto. Misschien ben ik een beetje aan het genezen...

Ik had foto's gezien van die Magneto, maar bij Strymon zouden ze nog wat meer effort moeten steken in engineering, allerlei printplaatjes en gammele board connectoren. Ik was niet enthousiast, zeker als je je case veel transporteert zou dat wel eens problemen kunnen geven.
 
Eind vorig jaar begonnen. Dacht rustig aan te doen. Da's niet gelukt dus 8~

image_121639.jpg
 
Last edited by a moderator:
Eind vorig jaar begonnen. Dacht rustig aan te doen. Da's niet gelukt dus 8~
Even in de zeurmodus: wel een foto plaatsen, hé! Geen ModularGrid screenshot, daar is deze draad voor... ;)

Leuk speelgoed allemaal :) Ik heb al een tijd niks meer gekocht aan modules en heb nauwelijks meer iets op mn wensenlijstje staan, behalve een magneto. Misschien ben ik een beetje aan het genezen...
Dat herken ik (gelukkig) ook. Mijn cases zitten vol, heb er al wat naast liggen wat ik niet gebruik. Maar ben wel een beetje aan het overdenken of ik misschien toch een andere richting op ga met mijn modular. Ik heb eigenlijk bv veel teveel filters maar kan er ook weer niet echt afscheid van nemen. Keuzes, keuzes...
 
Ik zal mijn systeempje ook weer een keer plaatsen :) Ik probeer mijzelf zoveel mogelijk te limiteren tot 7u. Hiernaast staat nog een ms20 met case er boven maar die gebruik ik momenteel enkel als wissel plek voor modules (en english tear voor ms20 eurorack integratie)

4G1NJtZ.jpg
 
Last edited by a moderator:
Mooi koffertje is dat.

Dankje :)

Het is samsonite gekocht voor 5 euro en vervolgens omgebouwd ook zodat de klep er op en af kan.


Mijn favoriete gedeelte is het stofje 8o
 
Back
Top