Adele - Dubbing In The Deep

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Johndoe11

Gedeactiveerd account
Lid sinds
10 augustus 2008
Berichten
12.489
Omdat een aantal de andere te saai vonden :luv:

Beetje tribal dub vibe...... ff een stukkie
 
Ik vind h'm lekker klinken

Afmaken zou ik zeggen

Paul
 
Zijn er hier serieus mensen die naar Adele (in welke vorm dan ook) willen luisteren?

Jeuz.

Sorry..
 
Zijn er hier serieus mensen die naar Adele (in welke vorm dan ook) willen luisteren?

Jeuz.

Sorry..

To each their own. Ik weet het niet. Adele is best erg goed maar als je niet van die type zangeressen houdt, dan is het maar zo... Ik in ieder geval niet :)

A side note, de track klinkt best lekker en de vocals passen er beter in de mix, behalve de spacey echo (een beetje te hard).
 
hier zit toch heel weinig Adele in mannen :D

LOL

Ik zou ook zo willen klinken was een stuk rijker geworden :{

Nee even serieus, de "krakkende deur openen overgangen nuances" van Adele zijn bij Tina Turner ook bekend. Maar nogmaals "to each their own". In dit context is Adele niet zo welkom.

Dus petje af voor je werk, het moet leuk blijven. Maak dit stuk af, en dan kunnen we een mooie pagina overslaan.
 
Zijn er hier serieus mensen die naar Adele (in welke vorm dan ook) willen luisteren?

Jeuz.

Sorry..

Ze heeft in elk geval meer succes dan wij allemaal hier op het forum bijelkaar.
Dus er zal toch wel iets goed zijn aan haar muziek.

Dat je het niet mooi vind is duidelijk.

Paul
 
Ze heeft in elk geval meer succes dan wij allemaal hier op het forum bijelkaar.
Dus er zal toch wel iets goed zijn aan haar muziek.

Nee, de smaak van het grote publiek is gewoon waardeloos..
 
Adele is de laatste tijd dan ook lekker bij de hele wereld door de strot geduwd op internet, radio en TV dus iedereen is er wel klaar mee... Was een tijd terug ook met Mariah carey het geval.... Gevalletje van markt-verzadiging... Voor veel mensen is dance/trance dat ook..
 
Klinkt echt heel erg goed, je bent altijd een van de weinige hier op SF die goed en duidelijk overkomen op mn crappy laptop speakers. Lekker zomers plaatje. ^O^
 
Ze heeft in elk geval meer succes dan wij allemaal hier op het forum bijelkaar.
Dus er zal toch wel iets goed zijn aan haar muziek.

Dat je het niet mooi vind is duidelijk.

Paul

Succes met je muziek hoeft geen reet te maken te hebben met de kwaliteit van de muziek, echt een slap verhaal wat je hier aan de waslijn hangt...
 
Bericht door een moderator:
Voor iedereen die denkt hier even een Raphie II afzeik topic van te maken ...........
ImWatchingYou.gif
 
Ik vind het bijzonder knap gemaakt maar het neemt wel, naar mijn mening, de ziel volledig weg uit haar muziek. Eenzelfde gevoel als bij de latere remixes van Depeche Mode bijvoorbeeld, toen de heren ze zelf niet meer maakten en ze enkel en alleen nog voor de dansvloer werden gemaakt. Aardig om eens naar te luisteren maar zonder diepgang.
Maar...zoals ik al zei, knap gedaan.
 
Bericht door een moderator:
Voor iedereen die denkt hier even een Raphie II afzeik topic van te maken ...........
ImWatchingYou.gif

He sjit...Maar goed, wat een misplaatste opmerking hillebill


Deze zou wel wat kunnen worden, maar sloop dan alsjeblieft die adele eruit!
 
maak um eens af en postuum nog eens, kan nooit zoveel met snippsels...dat witte toch wel JongHuh?! :)

klinkt tot nu toe wel vet!
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top