Yamaha PSR SX 700 Dance EuroTrance: The Enemy

JimmyEyckmans

Ouwe rot
Lid sinds
7 juli 2020
Berichten
1.127
Locatie
Belgie
Blijkbaar ben ik vergeten deze hier te delen, vond het al raar dat deze zo weinig views had op youtube. Nu de laatste rock akkoorden progressie
al boven dat aantal views zit ging ik toch maar even kijken, blijkbaar hier nog niet gedeeld.
Dit is gemaakt met de Yamaha PSR SX 700 Yamaha PSR SX 700. Stijl is Dance: EuroTrance
Verder het gewoonlijke van Neutron 3 en Emastered. Videos zoals altijd dankzij pexels.


Audio gratis te downloaden op:
 
Net echt man zo met die clip. Goed gedaan! Nummer zelf begint wel iets te veel uit het niets, maar heeft een lekkere jaren 90 vibe (mede door de clip). Track is ook niet te lang of zo. Denk dat je er toen wel een dikke hit mee had kunnen scoren. Zou wel aangevuld kunnen worden met een vrouwelijke vocal of het helemaal af te maken.
 
Hij kan nog beter. Wat variatie op het thema bvb. Maar hij is al goed hoor, al heb ik diezelfde video twee dagen geleden gezien. Ik zou van Pexels weg blijven, of beginnen werken met filters en effecten. Good luck!
 
Hij kan nog beter. Wat variatie op het thema bvb. Maar hij is al goed hoor, al heb ik diezelfde video twee dagen geleden gezien. Ik zou van Pexels weg blijven, of beginnen werken met filters en effecten. Good luck!
Ik weet het niet, uiteindelijk zoek ik al de video's bij elkaar en maak er een eigen creatie mee. De video's zijn royalty free dus dat zou geen probleem mogen opleveren.
 
Back
Top