Yamaha PSR SX 700 Dance: ClubMixDJ: Other Worlds

Tis te hopen dat u beide nu kan doen wat u van mij verwacht, namelijk kritiek verdragen. Ge weet echt niet wie ge hier voor u hebt mannen. Kunt ge kritiek verdragen, wat ge mij opdraagt, houd dan uw mond. Als ge niet kunt wat ge mij aanraad spreek dan maar.
 
Onnozelaars: als ge geen kritiek kunt verdragen post het dan op youtube. Wat voor een onnozelaar bent gij, hebt gij ooit gedacht gewoon uw kritiek voor u te houden? Dat zou ook veel oplossen. En luistert gewoon niet meer naar mijn nummers?
Stel u dat eens voor? Ik heb toch geen feedback gevraagd? Ik deel mijn muziek.

Blijkbaar mag dat niet. Blijkbaar is dit forum om kritiek te geven, niet om muziek te delen.
 
Dus hoepel op met ulle zever, ik draai al lang genoeg in dit wereldje: dat zit vol met klootzakken dat nergens geraakt zijn en enkel maar u willen overstelpen met hun kennis omdat ze zich dan groot voelen.

Awel, bij mij gaat het eigenlijk gewoon over muziek maken. Snapt ge?
 
Om alles samen te vatten is het zelfs heel simpel: ge kunt het beter? Doe het dan?. Ahnee...
Awel doe dan uw ding en laat mij mijn ding doen.
 
Beste Jimmy hopelijk heb je wel wat gehad aan het filmpje van Michel Voncken dat ik je stuurde daar kan je zien dat hij Played Alive live speelt op een Tyros en tussendoor gebruik maakt van de multipads zoals ik eerder aan gaf, Ik ben helemaal niet voor afbrekende kritiek maar juist voor Opbouwende kritiek waar je eigen niveau wat hoger kan laten maken.

Alles wat ik zeg is positief bedoelt en hopelijk brengt het je iets verder want muziek maken is leuk en moet leuk blijven op wat voor niveau dan ook, ook al speel je enkel akkoordjes enz maakt niets uit, gewoon blijven doorgaan met wat je doet en af en toe iets nieuws ook uitproberen.

Veel Muziek speel plezier :-)

@Ronegen ik heb zelf ook een treinenhobby erbij haha ik hoop niet dat het op mij slaat ;-) de grote treinencompetitie vond ik zelf wel leuk alleen het kon wel iets beter, Evan Daes de Belgische Jurylid is een grootheid in de Modeltreinen wereld.​

 
Beste Jimmy hopelijk heb je wel wat gehad aan het filmpje van Michel Voncken dat ik je stuurde daar kan je zien dat hij Played Alive live speelt op een Tyros en tussendoor gebruik maakt van de multipads zoals ik eerder aan gaf, Ik ben helemaal niet voor afbrekende kritiek maar juist voor Opbouwende kritiek waar je eigen niveau wat hoger kan laten maken.

Alles wat ik zeg is positief bedoelt en hopelijk brengt het je iets verder want muziek maken is leuk en moet leuk blijven op wat voor niveau dan ook, ook al speel je enkel akkoordjes enz maakt niets uit, gewoon blijven doorgaan met wat je doet en af en toe iets nieuws ook uitproberen.

Veel Muziek speel plezier :-)

@Ronegen ik heb zelf ook een treinenhobby erbij haha ik hoop niet dat het op mij slaat ;-) de grote treinencompetitie vond ik zelf wel leuk alleen het kon wel iets beter, Evan Daes de Belgische Jurylid is een grootheid in de Modeltreinen wereld.​

Het spijt me zeker, ik ben zeker dat het goed bedoeld is, ik heb me echter laten meeslepen door volgende comments. Ik verontschuldig me dus zeker tegen u want ik heb me een beetje laten meeslepen. De andere twee kunnen de pot op.
 
Ik wil niet beter worden. Ik heb geen nood aan roem en faam.
Ik wil gewoon doen waar ik plezier in heb.
Ik heb geen doel om bekend te worden, de beste te worden.
Ik wil gewoon plezier maken.
 
Is goed hoor :-) , hopelijk heb je toch wat gehad aan het filmpje van Michel Voncken. Kijk anders eens op Youtube op Peter Baartmans, Michel Voncken en Marco Riedijk (Tyros, Genos, Psr) veel plezier alvast !!!
 
Is goed hoor :-) , hopelijk heb je toch wat gehad aan het filmpje van Michel Voncken. Kijk anders eens op Youtube op Peter Baartmans, Michel Voncken en Marco Riedijk (Tyros, Genos, Psr) veel plezier alvast !!!
Nee dank u, ik ben zeker dat wat hij doet goed is maar ik doe gewoon voorts zoals ik bezig ben. Ieder zen ding eh
 
En nog ten laatste, mijn tracks klinken meestal smooth. Ik ga u nog iets zeggen: de helft van de tijd hoort ge nog geen eens duidelijk dat ik akkoord wissel.
Mijn akkoorden beginnen bij basis maar worden dan verlengd door noten bij te spelen, of een kleine variatie op de akoorden en daar noten bij spelen.
Dit zorgt ervoor dat sommige gedeelten in de stijl in dat akkoord spelen terwijl de rest lijkt hetzelfde te blijven.

Denk dus maar niet dat dit gewoon de stijl is met een paar akkoorden, ja het keyboard doet veel, maar ik ben fier op mijn akkoorden. Ik vind dat het goed klinkt.
En als je in deze tijd als man mag denken dat je vrouw bent, dan vind ik dat ik dit mag denken.
 
Zo, dit vloog snel uit de bocht zeg! :D:halleluja:doei::doei:
 
Het resultaat telt? GIj bent een dikke zeveraar die niets van muziek kent want alles ontstaat uit de akkoorden onnozelaar. Aub niet tegen mij beginnen over muziek.
Uhh. Neen
Akkoorden = harmonie, muziek is meer dan harmonie .
 
Uhh. Neen
Akkoorden = harmonie, muziek is meer dan harmonie .
Alles ontstaat uit de akkoorden, zelfs de melodie is gewoonweg de akkoorden maar afzonderlijke noot per noot gespeeld. Als ge uw melodie niet in de gang van de akoorden speelt, noten, dan zit ge mis.
Alles ontstaat uit de akkoorden.
 
Lieve Mensen, hou het netjes, beledig elkaar niet, opbouwende kritiek is goed, maar beledigen zijn hier niet gewenst !!!.

We hebben allemaal een hobby muziek en ook andere hobby's en deel gewoon de plezier met elkaar zonder elkaar aan te vallen. Dit moet stoppen.

Iedereen heeft z'n eigen smaak respecteer het van elkaar en ik wens jullie nog een mooie avond toe, en veel Muziek speel plezier daar draait het om.
 
Ik trek mij daar allemaal niet zo veel meer van aan van die zever. Maar me laten doen doe ik ook niet.
Muziek ontstaat uit akkoorden. Zonder akkoorden heeft geen enkele melodie een basis. Dan zou alles random zijn.
Dat is het niet, melodie vormt een harmonie met de backing. Maar deze harmonie ontstaat enkel en alleen omdat de melodie noten in lijn staan met het akkoord.
Als jij beweerd van niet, dan spoor ik u aan om wat over muziek op te zoeken op het internet lad dat is niet zo tall.
 
Bericht door een moderator:
Matiging van toon is in deze thread gewenst. Denk daarbij aan deze hint uit onze forumregels: "tel eerst tot 10 en denk even na voordat je reageert. Niet reageren is ook altijd een optie."
 
Goh dat lukte gisteren niet meer, ik had redelijk wat gedronken en gerookt. Ik heb me inderdaad laten gaan. De rem was dan ook weg.
Kijk, ik ben nu al twee tot drie jaar terug met muziek bezig, heb al vanalles gedaan.
UItkomst is steeds hetzelfde. Er word verwacht dat je feedback aanhoort en liefst ook nog uitvoert. Hoeveel keren ik al een klootzak ben geweest omdat ik dat niet deed.
Ze stoppen dan ook met naar uw muziek te luisteren, eigenlijk is al dat hun interesseert hun kennis tonen. Ik krijg daar het schijt van.

Zeker als je beseft dat het niet zozeer kennis is waar muziek om draait, maar hoe je muziek maakt. Het nummer maakt niet veel uit maar hoe je je voelt tijdens het spelen ervan. Dat maakt uit.
Wat maakt kennis dan nog zoveel uit als je het moet voelen?

Tegenwoordig is dat allemaal niet meer belangrijk, de dingen die ik al gehoord heb en die zogezegd beter waren in die tijd, simpelweg omdat dat geen presets waren (producers tijd)
Het trok in werkelijkheid op niets maar hij had de sound zelf gemaakt mannen.

En zo heb ik genoeg gezien, dat muziek geen vorm van kunst meer is maar een vorm van ego strelen. En mja dat werd me gisteren even te veel want ik werd daar terug volledig aan herinnerd.
 
Trek je niet al teveel van sommige commentaren aan, Jimmy. Op fora kan je nu eenmaal verwachten dat je tegenkantingen zal krijgen, de één al wat beleefder dan de ander. Dat is nu eenmaal zo, ik spreek zelf ook van ondervinding. Trek je op aan de mensen die goedbedoeld opbouwende kritiek geven of je creaties wel goed vinden en laat je niet opjutten door reacties die niet altijd even fraai verwoord zijn.

Als jij plezier beleeft aan het maken van dergelijke songs en er zijn mensen die ze appreciëren (en die zijn er wel degelijk), dan is het toch OK, niet ;)? Laat je in ieder geval niet opjutten, besteedt je energie aan het verder maken van muziek. Dat brengt meer op dan ze in kwade reacties te steken (ook al begrijp ik wel dat je je frustraties wil ventileren).

Keep on playing :okdan:

:doei:

Danny
 
Back
Top