Nieuwe Techno Track

Nieuwe Techno Track


  • Totaal aantal stemmers
    4
  • Enquete gesloten .
O.a fl-studio, abl2 (plugin) en nog veel meer..
Hoezo? Klinkt het dan nie?
 
Okeej ik zal er ff geconcentreerd naar luisteren, ik moet er nog een paar kleine dingetjes in corrigeren maar voor de rest ben ik tevreden, volgende maand laat ik em masteren door cb mastering studio in florida..

Maar zeer zeker bedankt, de eerste afgemaakte track en dan kan ie volgende maand door minne maat (Dj LesVegaz) gedraaid worden op mijn evenementen (Ik organiseer evenementen en party's, techno, house, hardstyle)
 
@pablo Haha ja thanks die andere tracks waren niks wert al zeg ik het zelf :-p Ik merk zelf dat ik nie zo goed ben in hardstyle maken maja is ook een hele andere cultuur vindt, het moet allemaal precies zo en zo en dit en dat..
Ik merk ook dat ik veel meer plezier en gevoel in deze soort muziek heb, zou het komen omdat in 1988 (mijn geboorte jaar) de eerste techno plaat op plaat uitgebracht werd? Ik begin ook steeds meer te verlangen naar die jaren 80/90 techno..
 
Oow ja ik moet nog wel op andere soundsystemen checken hoe het klinkt, want dat is er nog bij in geschoten..
Morgen zoiezo bij muziekles :-p
 
Ojee, dit op maandag om 12.41? Volgens mij moet ik flink gezopen hebben voordat ik dit lekker vind! :S
 
Leuke track, hij mag van mij wel wat meer bass-heavy worden! I love aciiiiiiid!!
 
Mmmm als ik ernaar luister rammelt het aan alle kanten kwa flow en samenloop van de aanslag van geluiden....
De kick en de sub kick vallen bijv niet samen en als je dit zo bedoeld hebt zal ik hem nog steeds beter plaatsen, want nu valt de energie weg.......
Kwa klank doet het mij ook niet veel, klinkt wat slapjes.
 
Hmmm juist ja? Ik weet niet waar je het over hebt met die sub kick enzo, hier is ie gewoon goed.. Waar heb jem over geluisterd..?
 
Reup

Reup

http://soundcloud.com/shockmod/psychedelic-wastelandz
 
Back
Top