Techno Mechanicus Challenge

rubbah

Ongewassen Lid
Lid sinds
6 augustus 2006
Berichten
1.925
Locatie
Tjillburg
Elon musk heeft een nieuwe zoon, en heeft hem Techno Mechanicus genoemd, roepnaam Tau. Wat ik er zelf van vind laat ik in het midden. Kijk van rare namen bijna niet meer op 😳😳.

Nu lijkt het mij een leuke grap wanneer mensen deze naam gaan googelen, ze alleen maar SoundCloud linkjes met techno tracks om hun oren krijgen ;)

Dus drop hier de komende tijd jouw versie van “Techno Mechanicus“. Termen als Tau, Son of Elon in de titel zouden kunnen helpen met het slagen van de grap.

Ik duik vast de keuken in om wat te gaan brouwen ;)

Wie doet er mee? 🤣🤣
 
Kweenie, avondje of 2 denk ik. Had al een beatje liggen in m’n digitakt en digitone (probeer een liveset te maken voor een feestje, valt nog best tegen), dus had al wat bruikbaars.

Gisterenavond na ouderavond van onze zoon even in Google translate dat Techno mechanicus getypt en opgenomen en een uurtje mee gespeeld, en toen alles live in 1 take/jam opgenomen. Erna iets van een kwartiertje effe snel een multiband comp en buscomp erover om t wat op te smashen en klaar is Kees. ;)

De scary sample van @klinkske zit er ook weer in. Die staat nu standaard n de digitakt op kanaal 8 als basis swoosh-fx ding.
 
Lekker vlot techno nummer...
De sample in een 'oude' mono delay gedompeld
en geeft weer het sampler ('80) idee weer terug.

20230815170036988379.png
 
Niet te doen hè die namen?! 😱😱

Cheers Guys! 🤘🤘
 
Back
Top