modulair forum

synthiaks

Gepokt en gemazeld
Lid sinds
17 Maart 2002
Berichten
6.515
Locatie
Hyperspace
Het zal vast al een keer aangevraagd zijn maar kunnen we geen modulair subforum beginnen onderverdeeld in: eurorack, 5u, banana en "andere formaten" ?

Zou leuk zijn en overzichtelijk... toch?

kusje8o
 
Last edited by a moderator:
Zullen we eerst beginnen met een subforum dat niet onderverdeeld is. Een hoop vragen zal niet gerelateerd zijn aan het formaat. Voor mierenneukers hebben we Muff's al. Ik denk dat er veel doublures zullen zijn.
 
Mierenneukers op Muff's? Ik vind daar de stemming eigenlijk vaak stukken meer relaxed dan hier...

Evengoed, een prima idee. Onderverdelen zou van mij niet hoeven, inderdaad.
(al zou ik gelukkig worden van een categorie 'modular' in de marktplaats, maar dat is waarschijnlijk overvraagd)
 
Nounou, daar wordt ook vaak fors gehakt hoor. Maareh mierenneuker is goed bedoeld, schokkend is de hoeveelheid kennis die voorbij komt. De hoeveelheid domheid ook trouwens.
Je mist alleen veel als je als alleen je eigen subforum gaat lezen. Tenzij je arrogant genoeg bent.
 
Nou ja, missen... stukken beter voor de portemonnee hoor! :D
 
dan liever een los echt SYNTHforum voor de echte synthese, electronische muziek en experimentatie en daarnaast een (sub)forum onder een andere tab ofzo met alles wat op dance is gericht :okdan:
 
35bkvt.jpg
 
fotosynthese :D
 
Onderverdelen lijkt mij ook niet echt zinvol, vooral omdat DIY in het formaat van eigen voorkeur gebouwd wordt en dan zou je dus een module die niet formaat-specifiek is verplicht moeten indelen. Een "Yusynth VCO" thread lijkt me nuttiger dan een "Yusynth VCO in FracRack" thread die dan kunstmatig apart gehouden moet worden van "Yusynth VCO in 5U". Het panel-formaat is nou net het minst belangrijke aan een module...

Ik zie zelf ook liever niet de wildgroei aan sub-forums die EM kent voor bijvoorbeeld DIY, waarbij de DIY onderverdeeld is met een sub-forum per ontwerper die allemaal een sticky gemaakt zijn en de reguliere topics pas ergens op pagina 2 beginnen. In de praktijk is de naam van de ontwerper nou ook weer zoiets waar je doorgaans niet als eerste naar zoekt.
 
benieuwt, moest al langer gebeurt zijn kan een leuke aan vullen zijn op muffs (waar ik geen kwaad woord over heb) door in het nederlands and misschien wat meer toespitsing naar het locale diy, makers, events etc
 
er zijn veel meer mensen die dance maken dan mensen die een modular hebben. dus snap niet zo goed waarom wel een modulair subforum en geen los dance subforum :?
 
Back
Top