Forum-software in de war?

Lid sinds
12 oktober 2016
Berichten
6.303
Is de forum-software een beetje in de war? Zie plaatje. Leden krijgen bv. een verkeerde avatar (deathspell heeft geen avatar, maar we zien die van egres, bij willem1958 staat ie de ene keer wel goed, andere keer geen avatar, die van demian zien we ook niet).

Ook staat in het overzicht bij het draadje 'Twisted Electrons: MEGAfm' dat er maar 1 reactie, zijn er inmiddels meer.

SF-fout.jpg - Click image for larger version  Name:	SF-fout.jpg Views:	0 Size:	17,7 KB ID:	3731953
 
Vreemd. Ik kan dat niet verklaren, hoewel ik op de desktop versie ook wel eens zie dat avatars niet worden geladen.

Op welk device zag je dit gebeuren en welk OS gebruik je?
 
Het was later op de avond ook weer goed. Ik heb het idee dat het komt na het samenvoegen van draadjes, wat de afgelopen dagen met het vele nieuws enkele keren gebeurde.

Kan zijn dat het ook aan mijn kant ligt, ik gebruik een oude laptop die hier in een hoekje staat maar wel altijd paraat is en handig om ff snel wat online te bekijken. Met dat OS die nu net over de houdbaarheidsdatum is. ;) Moet daar ´ns wat aan doen. :)
 
Back
Top