Ik kan het ook niet plaatsen

didactiek is lesgeven...

Didactiek is de wetenschapsdiscipline die zich bezig houdt met de vraag hoe kennis, vaardigheden en leerhoudingen of attitudes door een leerkracht kunnen worden onderwezen aan leerlingen/studenten.
 
ej, ga mn track eens luisteren ipv achterlijke woorden te verklaren..hups! :)
 
ja, dat wistikkal :) alles gaat live vanavond, das wel cool :)
 
hoe embed je die sscheissz?
 
kan de goede link nie vinden
 
ej, ga mn track eens luisteren ipv achterlijke woorden te verklaren..hups! :)

Hij's fijn. Mooi dat je zo'n totaal andere sfeer weet neer te zetten op hetzelfde thema. Vind hem erg lekker, denk toch wel in dezelfde regionen als die van de Bamiman op de lekkerheidsschaal.
 
thanks dudes!

zit inderdaad een beetje met de bass in in mn maag. vind die na de break wel lekker, maar dat maakt de track soft, wat op zich niet erg is. wil een zelfde soort b- lijntje, maar dan saaiig: aan het begin en eind, om lekker mee uit te mixen...

zoals gezegd moek er dus nog wat aan sleutelen...

bedankt voor t commentaar!
 
Rubbah...goed gedaan.
Ik vind de intro wat lang, maar geen punt.
Echter, je opbouw is zo goed (naar 4.04 toe) dat je een bom van een explosie verwacht. Die blijft dan helaas weg waardoor het een beetje anticlimax is. Spijtig toch ??
Maar over het algemeen vind ik je rmix wel geslaagd.

Is wel leuker als iedreeen zijn rmix hier plaatst...

Lansbergs' rmix vind ik het typevoorbeeld van.
Misschien vind ik de keuze van de bassklank net iets minder, maar laat dat een persoonlijke smaak zijn.

Zeg nou zelf, dit is toch een aangename thread !! zijn al een paar goede resultaten intussen. denk dat ik nog een versietje ga maken :)
 
ja, dat bedoelde ik ook dat de bas de boel sloom maakt, ipv laat spuiten.

maar ik ga er nog mee door hoor, dus once in a while pomp ik dit topic wel tot leven :)
 
Back
Top