Ik kan het ook niet plaatsen

Klinkt wel te gek Snelkookbami :) .. doet me beetje denken aan System7 (Laurent Garnier)
Sfeertje zit er goed in, en lekker dromerig, hou ik van ^^
 
Bedankt Snelkook. Ik maak hem nog af en dan post ik hem.
De sfeer adhv de sounds die je gebruikt in jouw track vinnik beter geslaagd, maar je moet het gewoon iets meer aankleden.
 
Beide heerlijk!
Over de strings: vind de strings van SnelkookBami iets meer mijn taste

@SkeletVM, nice dat je kicks uit de Pulse hebt! mooi gedaan!
 
Beide heerlijk!
Over de strings: vind de strings van SnelkookBami iets meer mijn taste

@SkeletVM, nice dat je kicks uit de Pulse hebt! mooi gedaan!

Vind Bami's strings ook beter. Heb lang gezocht maar kon niet onmiddellijk eenzelfde string vinden.
Waar komt die string vandaan Bami ?

Kicks uit de Pulse zijn top. Knalt zelfs de orginele 808/909 neer ! :D
 
Vind Bami's strings ook beter. Heb lang gezocht maar kon niet onmiddellijk eenzelfde string vinden.
Waar komt die string vandaan Bami ?

Kicks uit de Pulse zijn top. Knalt zelfs de orginele 808/909 neer ! :D

Haha Beetje zoals exforumlid? ><I vroeger z'n 909 nam hehe. Die had ook 2x een Pulse ;-)
 
Ik hoor hier weinig Italo in (waar Pablo het over had), maar de zonsondergang of opgang bij Café del Mar past zeker wel. Toffe track, ben benieuwd naar het eindresultaat.

Het kan beide... Maar hoe dan ook de track is leuk, ook leuk dat er andere variaties gemaakt zijn :okdan:
 
Het kan beide... Maar hoe dan ook de track is leuk, ook leuk dat er andere variaties gemaakt zijn :okdan:

Komaan...nog kandidaten voor een variatie op Bami's track ? Doe eens wat zinnig met je tijd !
8) Daarna gooien we alles op een CD en die noemen we : 17 variations. LOL
 
Komaan...nog kandidaten voor een variatie op Bami's track ? Doe eens wat zinnig met je tijd !
8) Daarna gooien we alles op een CD en die noemen we : 17 variations. LOL

Zoals die van Cerrone?

Back on topic 8)
 
Ik ben ook bezig met een variant, maar duurt bij mij altijd wat langer... (na 6 maanden geef ik het op, dus als er tegen die tijd niets is gepost ben ik gekapt.)
 
zal vanavond / vannacht wat posten :)
 
Fijn dat deze thread nog leeft.
Komaan mensen, zoveel mogelijk remixen van Snelkooks' fantastische track !
 
ok ok....ff wachten:)

hij is verre van af, maar daar gaat ie aankomen...
 
Back
Top