Ik kan het ook niet plaatsen

Nou ja! Ik ben oprecht verbaasd (om het woord verbouwereerd niet te noemen). Iemand maakt een heerlijke track, ik reageer daar positief op. Punt. Je kunt het daar mee eens zijn of niet. Prima, maar beschuldig mij niet van vriendjespolitiek als ik mijn mening deel. Ik ken de hele Bamiman niet eens. Ik weet alleen dat hij fijne muziek maakt.
 
Beetje Amerikaanse vriendjes politiek word hier bedreven... your track sound great. leuke opzet niet meer, maak er iets leuks van.

je mag een mening hebben, ik ook. als ik het leuk vind reageer ik, en anders geen reactie...
ken bami verder niet, dus weinig politiek gedoe, gewoon pure enthousiasme bij het horen van een toffe plaat...
 
Ik vind het ook een fijne track, Bami poept er mooie melodieen en progressies uit. Doe ik hem niet na.
 
Een mooi moment, ben eigenlijk benieuwd hoe ie AF klinkt, dat verdient deze wel.

stay inspired, what would life be without it !
 
Dus zoals het nu staat kan de track wel naar Café del Mar...

Dit is zeker (nog) niet het geval.

Ik vind het een erg goede basis... om verder op te werken! Op dit ogenblik nog een beetje teveel 13 in een dozijn.
Let op je delays. Net niet strak genoeg op sommige momenten.
Dus : mooie basic track, maar nog een pak werk te doen. Niet te snel tevreden zijn, ondanks de vele goede kritiek.
 
Laatst gewijzigd:
Nou, ik kan hem zo draaien in een underground tent hoor, geen probleem om hiermee al de handjes in de lucht te krijgen;) uiteraard gaan ze hoger wanneer hij echt af is!
 
Sorry jongens ik vind hem flets klinken kan er niets aan doen. Het nummer is leuk alhoewel ik de soundjes ook behoorlijk Korg lagasy achtig klinken, VST gevoel. niet slecht maar vind hem ok zeker niet "kippenvel" ?gebruik je slechte converters?. "dit had ik natuurlijk bij mijn vorige post moeten neerpennen". dan alleen maar mijn verbazing neer te kalken over "het kippenvel gevoel"
 
Volgens mij is dit in de box, bami heeft best talent. Waarom moet het altijd zo zuur??
 
hij is top! iid juist die klics!

iig ver (heel ver!) boven het gemiddelde wat hier doorgaands op sf wordt gepost.

afmaken en ujitbrengen dat hapje!:okdan:
 
Sorry jongens ik vind hem flets klinken kan er niets aan doen. Het nummer is leuk alhoewel ik de soundjes ook behoorlijk Korg lagasy achtig klinken, VST gevoel. niet slecht maar vind hem ok zeker niet "kippenvel" ?gebruik je slechte converters?. "dit had ik natuurlijk bij mijn vorige post moeten neerpennen". dan alleen maar mijn verbazing neer te kalken over "het kippenvel gevoel"
Sylenth, FM8 en TR808 samples. Wat je precies bedoelt met flets, weet ik ook niet?


Volgens mij is dit in de box, bami heeft best talent. Waarom moet het altijd zo zuur??
Doe ik zelf ook, dus vind het niet erg.
 
Laatst gewijzigd:
Mja, je kan best kritiek hebben zonder zure sloot hoor... Dat kan op fora buiten NL prima.......
of het ligt aan mijzelf, dat je de nuance niet goed kent omdat het in het engels is o.i.d. maargoed, back on topic en excuus voor de lichte vervuiling.
 
Ook ik vind het lekker klinken, of heb ik nou iets verkeerds gezegd?

Btw hoeft er misschien niet eens een beat bij, dan kan je er een ultimate dreammix track van maken. Je kan er nog allerlei kanten mee op in ieder geval.
 
Sorry jongens ik vind hem flets klinken kan er niets aan doen. Het nummer is leuk alhoewel ik de soundjes ook behoorlijk Korg lagasy achtig klinken, VST gevoel. niet slecht maar vind hem ok zeker niet "kippenvel" ?gebruik je slechte converters?. "dit had ik natuurlijk bij mijn vorige post moeten neerpennen". dan alleen maar mijn verbazing neer te kalken over "het kippenvel gevoel"

Blijft natuurlijk en gelukkig ook gewoon een kwestie van smaak :). En daar is helemaal niets mis mee.
 
tis gewoon een leuk trackie. R2o moet denk ik zn tamponnetje verwisselen :)

Mijn tracks klinken flets...die van bami vind ik juist altijd lekker open klinken. maargoed, ik ben geen ubertechneut, en zit ook maar met m'n koptelefoontje te cutter, dus ik moet mn waffel verder houden :)
 
Ik had een paar uurtjes de tijd dus ik dacht ik maak snel een variatie op het thema. :)
Dus liever geen commentaar over mix, timings, want hetgeen ik hier post is voor 15% af en puur voor de lol.
Moest nog basje bij maar had geen tijd meer. Ik ga naar buiten in de zon zitten met een glas witte wijn.
Life can be beautiful als niks moet. :)


Gebruikt :

2x JD 990 ( Arpeggio & Drone)
2x Pulse (Basdrums)
1x Blofeld (Strings)
1x S5000 (Drumsounds)
1x Vanguard (Noise Fill)

 
Laatst gewijzigd:
Back
Top