• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Alesis qs 8

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

JohnDoe24

Gedeactiveerd account
Lid sinds
23 juni 2003
Berichten
1.853
Bericht door een moderator:
Link verwijderd

(foto is van internet)


Omdat ik graag een van de nieuwe CASIO synthesizers wil aanschaffen, gaat deze de deur uit. Ik heb hem gebruikt in een band en dat werkte allemaal goed, soms iets te goed aangezien deze synth nogal "aanwezig" is.

Over het instrument zelf: 88 gewogen piano toetsen welk uiteraard aanslag gevoelig zijn en over aftertouch beschikken, 1 pitch en 1 modwheel, 4 sliders waar je zelf een functie aan kan toewijzen (bijvoorbeeld: filter, volume, reverb, delay, pitch, volume/drawbars functie), multitibraal tot 4 patches, 2 PCMCIA slots voor uitbreidings of geheugen kaarten. Prima geluiden: mooie (electrische) piano's, hele mooie hammond/rock 'n roll/pijpen orgels met variabel leslie effect en eventueel distortion, mooie bassen, blazers en strings en hele leuke sferische synth geluiden en scherpe heldere synthleads die overal doorheen snijden. Tevens zit er ook nog een quadraverb fx processor in, denk hierbij aan: delay, reverb, phaser, flanger, compressor, leslie, distortion etc enz.

Voorderest bestaat er de mogelijkheid om .WAV en .MID geluiden inteladen en af te spelen en er zit een "interface" aansluiting op voor pc/mac, maar dat heb ik allemaal nooit gebruikt dus ik weet niet hoe dat werkt.

Het instrument is in goede conditie, alles werkt, echter is alleen de ADAT uitgang los geraakt en zitten er wat gebruikssporen/beschadigingen aan de houten zijkantjes.

Inclusief stevige flightcase!

Prijs: € 380-, vanwege het gewicht kan ik hem niet versturen.
 
Last edited by a moderator:
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top