* Cunttest 2011 *

ik zit inmiddels ook behoorlijk te cunten. bij klaar!

mag het ook muziekaal geavanceerd ge'cunt' zijn? tja, ik stuur gewoon mijn track in en jullie zoeken het maar uit! :(


en er komt misschien ook een homemade video bij....
 
wat jij wil... waar jij mee denkt te winnen<>verliezen :geslaagd: de rest zoekt het dan idd wel verder uit :dj:
en er komt misschien ook een homemade video bij....
ah extra promotie... onder het motto: "eerst spammen, dan stemmen" :koffie:
heppie knap gedaan :D
 
nee, geen bewuste promotsie..

ik heb deze week even stilgestaan bij een yamaha-module..doe ik hem wel/niet weg.
uitkomst was: weg doen!
het besluit was genomen aan de hand van wat getweak en gepruts met midi en een trompetje.
met die file was ik wat aan het prutsen en toen ontstond er een cunt-jazz stuk..

en tijdens het verderop ruimen van mijn huis kwam ik plastic popetjes tegen en dacht daar een animatie mee te gaan maken. dus allemaal toevalligheden die straks hopelijk tot leuke creatieve rotzooi zullen lijden!

blablablabla...!
 
toegevoegseerd! :mega:

end voor doos hoe aar kooing toe zubmid in de fjoetjur:


1e
Go!.gif
button is om te laten zien hoe het rijtje van 5 er uit komt te zien...
2e
Go!.gif
button is om de boel te bevestigen...
dus 5 tracks selecten... dan
Go!.gif
, vervolgens zie je je gemaakte 5 keuzes waarna je, als alles naar wensch ende believen isch nogmaals op
Go!.gif
drukken om te bevestigen ende toe te voegen aan de lijst met votes...
als je na de eerste
Go!.gif
toch je mind nog wil verchangen dan kan dat door simplistisch ende niet al te moeilijk op de back button van de bruiser te drukken...
duzze, vooral niet vergeten ff aan de 2e
Go!.gif
button te denken als je al reedsch de eerste
Go!.gif
bent gepasseerd...
stomme kut 6 :stupid ...dat is dus voor het stemmen, niet het inzenden :bekdicht:
 
Laatst gewijzigd:
confused.gif
 
hoe bedoel je een midi-generator scheelt je een hoop tijd uitschrijven van een stuk? :D
 

Attachments

  • SirSickSik - Heated Discussion.mp3
    8,7 MB · Bekeken: 61
Back
Top