* Cunttest 2011 *

A Arbitrate Penis Pop ?

(laatste 2 p's zijn omgedraaid)
 
Het is toch niet de "Sint aan broer piet app"?
:mexico:
(ik haat puzzelen maar kan het ook niet hebben als ik 't niet weet)
 
Maar eeh Trag, ik vind jouw track eigenlijk best goed klinken voor een K#. M'n buren daarentegen vinden het ongetwijfeld wel oprecht kut :D
Wordt een spannende cuntest zo, maar ik vind het zelf nog steeds moeilijk te zeggen wat een kutnummer nou echt een kutnummer maakt.

Ow en dan nog wat... Ik vind "Heeftieeigenlijknie" wel een hele geniale titel voor een track :D:halleluja
 
Laatst gewijzigd:
Wordt een spannende cuntest zo, maar ik vind het zelf nog steeds moeilijk te zeggen wat een kutnummer nou echt een kutnummer maakt.
:D:halleluja

Meer dan driehonderd nrs ben ik daar ook nog niet achter maar ik heb wel een vermoeden.
Ik denk dat het vooral belangrijk is te zorgen voor genoeg hoogte om hard te vallen.
Om iemand in zijn gezicht te slaan moet ie niet verder dan een armlengte van je af staan.
Enkel kutgeluiden maken geen kutliedje en aan een goede grap gaat vaak een serieus verhaal vooraf.
Niet dat kutnummers altijd grappig moeten zijn maar het gaat mij vooral ook om het WTF gehalte.
Nu ik het zelf even teruglees heb ik blijkbaar nog een lange weg voor de boeg :yamaha:
 
Da's inderdaad ook wel een houvast, handige info! Heb mijn inzending al gestuurd maar zal het onthouden voor volgend jaar :D

Eneeh.. Weer niegoe, maar respect voor je doorzettingsvermogen! :okdan:

Hint: 't is Engels, twee woorden, als volgt verdeeld:


. . . . . . . . . . . . . * . . . . .
(dat sterretje is de spatie, de puntjes worden vreemd genoeg weer achter elkaar gezet als ik daar spaties toevoeg :? )
 
Stoned by KITT
 

Attachments

  • KITT - Stoned.mp3
    2,1 MB · Bekeken: 75
Greece%20and%20Rome%20152%20Greece%20Greek.jpg





En zie hier en aanschouw: "De Inzending van Sunny Pedaal & Mark e."
http://soundcloud.com/sunny-pedaal/dimitros

Met als slogan:
Ποιος δεν έχει ένα ελληνικό, είναι μια ελληνική αρκετά
 
Back
Top