* Cunttest 2011 *

end voor doos hoe aar kooing toe zubmid in de fjoetjur:


1e
Go!.gif
button is om te laten zien hoe het rijtje van 5 er uit komt te zien...
2e
Go!.gif
button is om de boel te bevestigen...
dus 5 tracks selecten... dan
Go!.gif
, vervolgens zie je je gemaakte 5 keuzes waarna je, als alles naar wensch ende believen isch nogmaals op
Go!.gif
drukken om te bevestigen ende toe te voegen aan de lijst met votes...
als je na de eerste
Go!.gif
toch je mind nog wil verchangen dan kan dat door simplistisch ende niet al te moeilijk op de back button van de bruiser te drukken...
duzze, vooral niet vergeten ff aan de 2e
Go!.gif
button te denken als je al reedsch de eerste
Go!.gif
bent gepasseerd...


drank u voor uw aandracht :koffie:
 
tuurlijk jonguh, jij altijd... is 10 dagen genoeg?

...dan geldt speciaal voor zoid 21 december als sluitingsdatum :geslaagd:


:D


..al betekent 'verlenging' bij mij het zelfde als "een latere datum dan de vastgestelde"...maar goed... 8o)
 
3 reedsch ende sinds gisteren nog steedsch... kan nutuulk zijn dat een aantal mensen geprobeerd hebben een track toe te voegen maar niet verder kwamen dan de eerste GO! en daarom dus niets verscheen maar dat zal wel niet... en zal het wel dan nog ff de post 2 posts terug doorlezen... de rest is uiteraard ende nateluurlijk™ druk bezig met het maken van een verse of wellicht het uitzoeken van de beste al reedsch gemaakte K van het afgelopen jaar :mega: inkoppen maar...
 
Nou, ik vind het maar een zware klus om een serieus kanshebbend kutnummer te maken. Daarentegen gaat het onbewust maken van een kutnummer me altijd wel heel goed af :stupid

Ik heb uiteindelijk besloten om het maar op de onfatsoenlijke, vulgaire, onbeschaafde, ongemanierde en asociale boeg te gooien.


Of het helpt durf ik te betwijfelen...

dj razor vs mc burb- A Antipasti Borer Pep

webby_bitbcover_hi-2.jpg



Various_Artists_Parental_Advisory_Explicit_Conten-front.jpg


***Let op! Niet geschikt voor mensen met een zwakke maag of ook maar een greintje fatsoen!***
 

Attachments

  • Borer A Pep Antipasti.mp3
    3,1 MB · Bekeken: 72
Laatst gewijzigd:
druk bezig met het maken van een verse
Initieelbal dacht ik nateluurlijk meteen

stressed%252520smiley.jpg


, want ik moet in minder dan 30 dagen een uiterst bedroevend k-nummer bakken, maar toen ik las dat ik ook een
al reedsch gemaakte K van het afgelopen jaar
mag inzenden, verdween deze als sneeuw door het broeikasfx

zonnen-op-het-ijs.jpg
 
Nou, ik vind het maar een zware klus om een serieus kanshebbend kutnummer te maken. Daarentegen gaat het onbewust maken van een kutnummer me altijd wel heel goed af :stupid

Ik heb uiteindelijk besloten om het maar op de onfatsoenlijke, vulgaire, onbeschaafde, ongemanierde en asociale boeg te gooien.


Of het helpt durf ik te betwijfelen...

dj razor vs mc burb- A Antipasti Borer Pep


***Let op! Niet geschikt voor mensen met een zwakke maag of ook maar een greintje fatsoen!***

:D In de begin jaren 90 kreeg je er nog een platendeal voor als je er een flinke bassdrum onder kwakte,,..
 
Als iedereen over de crisis praat dit is wat ik hoor:
 

Attachments

  • Blah Blah.mp3
    1,3 MB · Bekeken: 81
Oja, gemaakt in ... 30 minuten??? Dus 5 minuten opname's her en der en de rest rommelen met plugins in logic hehe...
 
Nou vooruit dan ik ook mee gedaan :okdan:
Twee keer zelfs want ging iets fout zelfs :mega:

Boer en Bep pasta smaakt ook heerlijk btw :r
 
A Arbitrate Penis Pop ?
 
Back
Top