• Het stemmen voor de Synthforum Contest 2021 is begonnen.
    En dat mag je hier doen.

• Welkom terug op het vernieuwde Synthforum!
    Lukt het inloggen niet meer? Voer dan een wachtwoord reset uit via Wachtwoord vergeten.
    Krijg je geen e-mail van Synthforum als je je wachtwoord probeert te resetten (bij hotmail, live of outlook accounts)?
    Lees dan deze mededeling!

* Cunttest 2012 *

MacGyverGear

🎹🎷🎸 πŸŽ€πŸ‘
Volgens mij zijn die stemmen net SNS spaar tegoed..:D Krijg ik er nou steeds minder of de rest steeds meer.. :? :okdan:

6 trak

?ILLEGAL QUANTITY ERROR
kijk dat bedoel ik nou... op de oengaboenga site staat 30 :D
ja maar... kijk... tony he, die heeft dan wel gestemt maar erm niet teruggekoppelt in de thread en aangezien wij nog nooit van een tony hebben gehoord die ook in het kutgebeuren rondhangt is 'ie dus niet dat je zegt valide... niemand krijgt dus punten van tony, misschien dat dat wat scheelt :D

MacGyverGear

🎹🎷🎸 πŸŽ€πŸ‘
ja maar... kijk... tony he, die heeft dan wel gestemt maar erm niet teruggekoppelt in de thread en aangezien wij nog nooit van een tony hebben gehoord die ook in het kutgebeuren rondhangt is 'ie dus niet dat je zegt valide... niemand krijgt dus punten van tony, misschien dat dat scheelt :D

Tony boort jou ook 2 punten door de neus.. maar als ik het dan goed dan goed en wel bereken sta ik dan nog heel gezellig tussen jou en Trag op een vijfde plaats.. dus het had kutter gecunt :mega:

tragmadat

vioo eh 'l
Nou Teluur gefeliciteerd!
Je leven zal vanaf nu een heel andere wending gaan krijgen.
Vanaf nu kijk niet om je heen, maar neer.
En dat de oorkonde een mooi plaatsje mag krijgen het komende jaar.
:mega:

sunny pedaal

ALL (Anna Loog Lid)
welke oorkonde bedoelt u ?
maar inderdaad een paal in u leven , laat hem u smaken !
vond het wel echt spannend, bohemian was zeker ook erg goed, beiden op het randje, ze hadden van mij wel alle twee op 1 mogen staan, maar ja...

j.baars

vintage eigenheimer
bij de oranje ster recht-door de galaxy, linksaf,e
Pas op voor groupies Teluur!
hick3ey.jpg

:D