* Cunttest 2012 *

kunnen er ook ( 4 ) punten vanaf ?
voelt een beetje half/half nu
 
dus, ik kan alsnog winnen? :D
jij hebt in totaal 3 punten gekregen van Dr. Van Lansberg welke zijn votes dus netjes heeft teruggekopt in deze draad...
kunnen er ook ( 4 ) punten vanaf ?
da's ook toevallig:

Zoid bijv heeft punten gekregen van Robert1970 en Mark E maar die hebben beide hun votes niet teruggekopt dus da's -4 punten voor Zoid...
en nutuulk voor een paar andere mensen ook negatief bijv teluur die zelfs -6 punten heeft tenzij Rob en Mark hun votes nog ff in deze thread dumpen...
 
Laatst gewijzigd:
jij hebt in totaal 3 punten gekregen van Dr. Van Lansberg welke zijn votes dus netjes heeft teruggekopt in deze draad...

da's ook toevallig:

Zoid bijv heeft punten gekregen van Robert1970 en Mark E maar die hebben beide hun votes niet teruggekopt dus da's -4 punten voor Zoid...
en nutuulk voor een paar andere mensen ook negatief bijv teluur die zelfs -6 punten heeft tenzij Rob en Mark hun votes nog ff in deze thread dumpen...

Mark E is nog steeds aan het schijten denk ik :D
 
Zoid bijv heeft punten gekregen van Robert1970 en Mark E maar die hebben beide hun votes niet teruggekopt dus da's -4 punten voor Zoid...
en nutuulk voor een paar andere mensen ook negatief bijv teluur die zelfs -6 punten heeft tenzij Rob en Mark hun votes nog ff in deze thread dumpen...
hierbij roep ik Rob en Mark op om toch nog even de votes in deze draad kenbaar te maken.



Robbie1970 mag dat nateluurlijk ook doen, maar hij hoeft zich niet te haasten of zo, kan volgende week of zo ook nog wel
 
helemaal???

anyways, het blijft uitermate spannend, maar ik ga nu toch even douchen
 
helemaal???
nee, wachtend op die andere sjaken die nog moeten voten en het dan hier in de thread moeten ketsen...
we hadden naar aanleiding van jouw'n voorstel toch nog 3 dagen?
Mark E voldoet toch wel...






iig next time absoluut geen dubbele inzendingen of fantasienamen meer, wat een teringzooi...
 
marco...
MARCO B
hallo , er was hier een cunting out, hallo
is er ergens een moderator, normaal struikel je erover
 
jij hebt in totaal 3 punten gekregen van Dr. Van Lansberg welke zijn votes dus netjes heeft teruggekopt in deze draad...

dus ik win niet? ;)

da's ook toevallig:

Zoid bijv heeft punten gekregen van Robert1970 en Mark E maar die hebben beide hun votes niet teruggekopt dus da's -4 punten voor Zoid...
en nutuulk voor een paar andere mensen ook negatief bijv teluur die zelfs -6 punten heeft tenzij Rob en Mark hun votes nog ff in deze thread dumpen...

wel terugkoppeling geven t.b.v. Zoid heren :P

nee, wachtend op die andere sjaken die nog moeten voten en het dan hier in de thread moeten ketsen...
we hadden naar aanleiding van jouw'n voorstel toch nog 3 dagen?
Mark E voldoet toch wel...






iig next time absoluut geen dubbele inzendingen of fantasienamen meer, wat een teringzooi...

dit loopt toch redelijk in sync met de wereld :okdan:=(:):D

kan ik nog een keer naar het toilet?


:mega:

nutuulk :D

Duidelijk... :okdan:

Ik weet niet of het allemaal wel zo duidelijk is :)

Ik mag geen smileys meer gebruiken. dus stop maar met quoten ;-)

 
Laatst gewijzigd:
jullie kunnen ook gewoon zelf je punten uitrekenen door te kijken wie er voldoen:

- 6 trak
- Access1
- Bassio
- Child Of Art
- DJ Razor
- Dr. Van Lansberg
- J. Baars
- MacGyverGear
- Mark E
- Natan Vance
- PabloDeMode
- Sceptecist
- Sunny Pedaal
- Teluur
- Tragmadat
- Wootson
- Zoidsity

(dit zijn dus mensen die EN iets hebben ingezonden, EN hebben gestemt op andere inzenders, EN de votes hebben terggekoppelt in de thread)...

* 6 trak krijg dus van Dennis en Tony geen punten want die 2 sjaken komen dus niet voor in bovenstaande lijst, dus da's -7 punten...
* Access1 heeft 3 punten van Dr. Van Lansberg; die staat in bovenstaande lijst en is dus valide...
* Bassio heeft van 3 mensen die in bovenstaande lijst voorkomen punten, dus die 10 punten in totaal zijn valide...

enz...

als je niet begrijpt waarom dan lees je maar 1 page terug, da's weer eens wat anders dan alleen gelal nutuulk :geslaagd: ...o.a. hier dus...
 
Laatst gewijzigd:
als ik het uitreken volgens bovenstaande forumule w, kom ik zelf weerom op 1 !
verrassend !
 
1. Zoidsity [35]
-. Teluur [35]
3. MacGyverGear [20]
4. J. Baars [13]
5. Mark E [12]
6. Bassio [10]
7. PabloDeMode [9]
8. Tragmadat [8]
9. 6 Trak [6]
-. DJ Razor [6]
11. Dr. Van Lansberg [5]
12. Natan Vance [4]
--. Sunny Pedaal [4]
14. Access1 [3]
--. Child Of Art [3]
--. Sceptecist [3]
17. Wootson [1]
 
Back
Top