* Cunttest 2012 *

ik denk dat het tony bleer is; is ook een ongelooflijke c*nt (en moordenaar)
 
even-geduld-aub.jpg
 
dit duurt me te lang, ik ga even wat leukers doen :D

attachment.php
 

Attachments

  • aub.jpg
    aub.jpg
    20,7 KB · Bekeken: 66
relax maar 6, wij gaan wel even in andere draadjes rondhangen, zodat jij even stoom cunt afblazen

Regio_onder_stoom_web.jpg
 
goed, k'heb de thread ff doorgelopen om te kijken wie er hun votes hebben teruggekopt...
verder is ook nog van belang dat inzenders ook hebben gestemt nutuulk, kumptie:

de volgende personages voldoen aan alle 3 criteria (inzend ding, gestemt en teruggekoppelt):

- Access1
- Bassio
- Child Of Art
- DJ Razor
- Dr. Van Lansberg
- J. Baars
- MacGyverGear
- Mark E
- Natan Vance
- PabloDeMode
- Sceptecist
- Sunny Pedaal
- Teluur
- Tragmadat
- Wootson
- Zoidsity


------------------------------------------

Mensen die nog ff als de wielewaal hun votes moeten terugkoppelen in de thread voordat de cunttest sluit zijn:

- Arnout Quirijns
- Robert1970


------------------------------------------
lui die alleen hebben ingezonden maar niet hebben gevote noch teruggekoppelt in de thread zijn:

- brztdk
- CosmicDreamer
- Eis-T
- Phochos
- Rubbah
- Skies
- Synchrotron
- Synthex
- Thijs840 Zwamtek


------------------------------------------

nu moet er nog ff uit worden gevist of de eerste groep idd punten heeft ontvangen van mensen die ook hun votes hebben gepost in deze thread...
voorbeeld: als zoid punten krijgt van iemand die zijn votes niet heeft teruggekoppeld dan heeft dat personage 0 punten gegeven nutuulk :geslaagd:
tsja, zo is het spel... dus nog ff geduld a.u.b.
 
Mensen die nog ff als de wielewaal hun votes moeten terugkoppelen in de thread voordat de cunttest sluit zijn
ik stel voor dat we deze twee 3 minuten of 3 uur of een dag of drie de tijd geven om alsnog te voldoen aan de kriteria te voldoen, maar indien die doodlijn ook verloopt, cumt ze in de volgende groep terecht die

lui die alleen hebben ingezonden maar niet hebben gevote noch teruggekoppelt in de thread
en deze worden per direct geroyeerd als cuntproducers en mogen volgend jaar alleen nog maar mee doen als ze ons voor de rest van het jaar verblijden met minimaal een K# per 17 dagen
 
volgend jaar moet men dus ff een paar dingen in de gaten houden,

of je nou inzender bent of geen inzender; voten in de voteviewer en terugkoppelen in de thread...
en geen fantasie artiestennamen meer a.u.b. maar de EXACTE synthforum nickname zowel bij het inzenden als ook het voten...

drank...
 
precies, heb ook een hekel aan fantasienamen.
daarom nu eindelijk, met dank aan marc:
ik ben eigenlijk ....
:yamaha::yamaha::yamaha::yamaha::yamaha:



MARCO BORSATO

en ja ik laat al mijn synth's bij marc servicen, perfect gewoon, tsjau bambino's
 
het wachten is dus nog op een aantal mensen...

Arnie Q en Robert1970 moeten dus nog ff hun posts kenbaar maken in de thread...
brztdk, cosmicdreamer, eis-t, phochos, rubbah, synchrotron, synthex, skies en thijs840 nog ff stemmen en dan bekend maken in deze thread...

om 00:00 gaat de voter in het hangslot... dus... tenzij;
ik stel voor dat we deze twee 3 minuten of 3 uur of een dag of drie de tijd geven om alsnog te voldoen aan de kriteria te voldoen
dat kon ook nog... ik ging het K-senaadt er ff bij riepen; wie vond ook dat dit moest gebeuren?
 
man de zenuwen gieren door de keel...
zelden zo'n spannende finale moeten meemaken.
bijna net zo spannend als vorig jaar......

zijn de punten van teluur al toegevoegd, is bohemian nog uit de opera te ketsen, volgt het allen in " la grande finale de cuntess 2013"


La+Comtesse+Perverse+final+cover2.jpg
 
Nee! Meer uitstellen? Nee!

Te veel concessies geven, ook binnen een k-test, zijn alleen maar verwarrend. Het was al verwarrend genoeg zo.

Maar... aan de andere kant... met slechte ogen gezien heeft dit zijn charme. Laat me a.u.b. toch binnen de groep van de tops... Je weet wat ik bedoel
 
Back
Top