* Cunttest 2012 *

is de race al gelopen ?
en de prijs bekend ...
wat kan bruin trekken !
 
dat ben ik ook wel, dit zijn de laatste paar uurtjes en dan gaat het hangslut er op...
misschien moet je volgend jaar ff een nummer maken met minstens 3 operators uit je DX9 ;)

laatste ronde, laatste kansen menseuh, nog ff snel stemmen!
en vergeet Child of (meneer a)arT niet :mega:
 
Daar hou ik je aan! En je gaat horen dat ik er dan controle over heb, dat beloof ik je.

Ik bedenk me nu dat het dan weer te goed gaat worden... nah ja, we zien wel.
 
WDN, ik moet nog stemmen, maar mijn outlook is dat ik echt geen tijd ga vinden vandaag om nog even de echte top 5 (eigenlijk crap 5) te selecteren uit mijn initiële selectie. Kunt ik geen uitstel krijgen tot zeg maar zaterdagavond of zoiets?

Ach ja, indien niet, dan lig ik eruit en dat is natuulijk ook wel echt kut :D
 
Alleen als de 5 punten aan mij gegeven worden :duivels:
 
WDN, ik moet nog stemmen, maar mijn outlook is dat ik echt geen tijd ga vinden vandaag om nog even de echte top 5 (eigenlijk crap 5) te selecteren uit mijn initiële selectie. Kunt ik geen uitstel krijgen tot zeg maar zaterdagavond of zoiets?

Ach ja, indien niet, dan lig ik eruit en dat is natuulijk ook wel echt kut :D

dan gooi die punten er even in man, laat je glorieuse moment niet verloren gaan, denk aan je cv,
gun hem dat uitstel
dit wordt anders echt te kut.
 
het K-senaat heeft bij deesche besloten dat teluur tot (en zelfs met) zaterdagavond heeft om te stemmen...

Alleen als de 5 punten aan mij gegeven worden :duivels:
ik gleuf ergens gehoord te hebben dat teluur graftaktisch gaat stemmen dus het zal er wel niet inzitten :D
 
Wat ik mij afvroeg is waarom er zo weinig dames hier meedoen aan deze test? :S
Al kan ik misschien beter een l#ltest afraden..... :P
 
Wat ik mij afvroeg is waarom er zo weinig dames hier meedoen aan deze test? :S
er is iig 1 vrouw geweest die een paar K#s heeft gepost maar er is idd nog geen 1 geweest qua cunttest...

maar dat heeft verder geen klotuh met het K-woordje te maken nutuulk...
 
Laatst gewijzigd:
is ook wat dierect.
misschien volgend jaar " kloot maar wat aan contest " ?
oeps hij was er al in...
 
Back
Top