* Cunttest 2012 *

g-spot of g-string ?
puur nieuwsgierigheid
 
er staan 3 punten achter de G dus SPOT of STRING lijkt niet echt te passen, het zal toch echt de KAKA weer wezen...

gagaantwoordda.jpg
 
:okdan: dank allen dat men bereid is om een extra dag te willen wachten tot we uitslag krijgen

uitslag.JPG




....drie punten achter een G, dan denk ik aan geen, dus geen lady en dus is het toch een man :geslaagd:
 
Ik was van plan om mijn 15 punten op de volgende wijze te verdelen

5 DJRazor (Piet Rutser) - T.F.P.O.T.C.N.O.T.L.K.P.A.C.T.wat een kwelling in het kwadraat
4 Bassio (Human Vislucht) - Bleus Dominator ik herkende de tekst eerst helemaal niet
3 Mark E - Schijten als je heel dicht met je neus bij de monitoren staat, kan je het nummer zelfs een beetje ruiken
2 Arnout Quirijns (Annemariakoekkoek) - Dooie Gitaar de wortel van wat een kwelling
1 Zoidsity - Bohemian Rhapzoidy eigenlijk is de productie veel te goed, maar omdat ik het origineel ook zo k*t vind, toch een puntje
0 Tragmadat - Bellen Geblazen slecht genoeg voor een oneervolle vermelding
 
maar nu kan ik dit nummer van Arnie helemaal niet selecteren :? en ik heb daarom maar zo gevoo(s)t:

5 DJRazor
4 Bassio
3 Mark E
2 Zoidsity
1 Tragmadat

extra k*t voor Arnout dus :D

Anyways, en nu wordt het pas echt spannend, want wie niet gestemd heeft, kan geen punten ontvangen en deze punten zullen dus moeten worden herverdeeld en wie is er dan de winnaar (of verdampen die gewoon?)?

Trouwens, Robrt1970 ik was van plan om je nummer nog een keer speciaal te beluisteren, want het was blijkbaar zo weinig k*t dat je echt helemaal geen enkele punt hebt weten te skooren en dat wens je je ergste vijand niet toe, maar in de scores-list krijg ik de link naar Radioaktiv Obstkuchen Creme ipv naar je sid-trek :?

en de link van Radioaktiv geeft dan weer een error :dubbel:


Samenvattend kunnen we dus concluderen dat de 2012 editie van de c*nttest op een complete c*ntzooi is uitgelopen :okdan: 8o)
 
6 when is/was de dealine; vanavond om 12 uur of nu (omdat ik nu gevoot hebt)

ik doe bijna in de broek van de spanning (en omdat ik twee koppen thee heb gedronken)
 
6 when is/was de dealine; vanavond om 12 uur of nu (omdat ik nu gevoot hebt)

ik doe bijna in de broek van de spanning (en omdat ik twee koppen thee heb gedronken)
proost, ik heb zelf een glas water met whisky...

erm, ik zal het ff doorgeefluiken aan demian dat de voter dicht ende op slet mag...
maar, verkijk je nog niet meteen op de uitslag want er moeten nog een aantal entries worden geverifieerd nutuulk...
 
Haha, iemand vond mijn track het cuntst :D Danke aan Teluur voor de goede (wan)smaak :D

Anyway, het wordt nu wel spannend... Zoid of Teluur staan aardig voor op plaats 3, heb geen beeld hoeveel votes er niet geclaimd zijn...

spannend.jpg

:okdan:
 
Danke aan Teluur voor de goede (wan)smaak
ik heb de hele rit uitgezeten, dus een dankje is eigenlijk ook wel op zijn plaats inderdaad :D
 
Anyway, het wordt nu wel spannend... Zoid of Teluur staan aardig voor op plaats 3, heb geen beeld hoeveel votes er niet geclaimd zijn...
Wanneer heb je een idee wanneer we de uitslag kunnen verwachten?
ik ben namelijk nog steeds niet naar het toilet geweest, dus ik houd het niet al te lang meer
 
ik ben ook wel benieuwd wanneer race-eend het gaat verwachten :D

maar goed, mensen die een inzend ding hadden en ook moesten stemmen:

j.baars.......... valide
pa blow......... valide
Robert1970....valide
dj razekak......valide
tragma...........valide
Zoidsity..........valide
arnie Q...........valide
Wootson........ valide
S. PeNdaal.....valide
6 trak............valide
meukijfel.......valide
dr. lans..........valide
mark-e..........valide
child of art.... valide
bassio...........valide
teluur............valide
skies...............njet gestempt
brztdk.............njet gestempt
Phochos..........njet gestempt
Synchrotron....njet gestempt
Rubbah...........njet gestempt
Eis-T...............njet gestempt
CosmicD.........njet gestempt
Vice$ome........njet gestempt
Synthex..........njet gestempt

Tony..............cyanide
Dennis............cyanide
 
Laatst gewijzigd:
Trouwens, heeft die mevrouw van de voorpagina die frikandel al een keer naar binnen weten te werken?
ik ga vast even plassen, want het duurt nog wel even voordat we weten wanneer we de uitslag kunnen verwachten
 
Back
Top