Ome P: Magix uitpoep tread

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
dus je wacht ook 2 weken alvorens weer nieuwe nummer toe te voegen? :D

Vandaag komen er nog wat albums bij, dan wacht ik even met plaatsen. Zijn nu behoorlijk wat nummers in de lijst, lijkt me ook wel leuk als jullie wat nummers downloaden en er een mooie mix van maken.

Phochos
 
Heb je nou overal target is blank weggehaald?

Nu verdwijnt de lijst steeds zodra ik een mp3 open.. Niet echt heel handig eerlijk gezegd. =(

Maar goed. :)
 
Heb je nou overal target is blank weggehaald?

Nu verdwijnt de lijst steeds zodra ik een mp3 open.. Niet echt heel handig eerlijk gezegd. =(

Maar goed. :)

Ik had sinds gisteren er niets meer aan gedaan, dus weet niet. Zie ook dat er een aantal dingetjes uit verdwenen zijn (de </a> voor sommige nummers in de lijst), hoe dat kan weet ik niet.

Phochos
 
Demian,

Waar moet die target is blank neergezet worden, dan zet ik het wel terug.

Phochos
 
Zulen er dan toch onzichtbare krachten werkzaam zijn als ik dingen uitvoer, dingen die in een andere dimensie worden uitgevoerd????:eureka:
 
Maar op mijn iPad dus niet, en je wil alle bezoekers toch een uniforme ervaring bieden, lijkt me.. :D
 
Demian,

Waar moet die target is blank neergezet worden, dan zet ik het wel terug.

Phochos

Geen idee wat er aan de hand is, ik heb het pas sinds een uurtje dat ie dat doet (bij alle tracks)

Ik ga nu en vanavond ook niet de html even nalopen, met een goede texteditor met syntax highlighting zijn html fouten relatief makkelijkop te sporen.

Als je dat nog niet deed, installeer notepad++ en zet highlighting op html, hoe dit moet vind je met Google. :)
 
Waar moet die target is blank neergezet worden, dan zet ik het wel terug.
<li><a href="http://dl.dropbox.com/u/8136210/AFirstLookAtSaturn.MP3" target="_blank">A First Look At Saturn<span class="date">2007</span></a><span class="green">Recommended</span></li>
 
Wat een hels karwei is dat zeg, die target terugplaatsen in de list. Poe hé
 
Maar daar kan je je alleen niet op richten.
Op dit moment worden sites voor ca 30% met een iPad bezocht, en in mijn geval is het denk ik 70%.
Target blank is dus niet nodig voor de meeste browsers maar wel voor 30% van de totale bezoekers.

Maar in dit geval is het dus wenselijk omdat de player in de browser draait en niet extern, ook zij die bijv een quicktime plugin gebruiken hebben er baat bij. (die mensen heb je :D)

Enfin..
 
Ik ga morgen verder met de target blank terugzetten.

Phochos
 
Wat een hels karwei is dat zeg, die target terugplaatsen in de list. Poe hé
je zou het editprogramma dat je gebruikt kunnen laten zoeken naar: .mp3">
dit is altijd het einde van de link, nu hoef je alleen nog maar de cursor achter de 3 te zetten en xtarget="_blank in te voegen (door op CTRL+V te drukken)...
ik ga er nutuulk gewoon ff vanuit dat je het stukje xtarget="_blank (met een spatie ervoor!) al gecopieerd hebt...

daarna weer opnieuw laten zoeken enzovoort...
 
je zou het editprogramma dat je gebruikt kunnen laten zoeken naar: .mp3">
dit is altijd het einde van de link, nu hoef je alleen nog maar de cursor achter de 3 te zetten en xtarget="_blank in te voegen (door op CTRL+V te drukken)...
ik ga er nutuulk gewoon ff vanuit dat je het stukje xtarget="_blank (met een spatie ervoor!) al gecopieerd hebt...

daarna weer opnieuw laten zoeken enzovoort...

Is weer helemaal goed nu, dank 6.

Phochos
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top