mijn studio annex crib III

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Ik ben even gaan zitten zeg.

Wat een mooie grote kamer zeg. Daar kan ik voorlopig alleen nog maar van dromen. ;)
 
Ow ja, en die kabels ook nog netjes via beugels van de vloer.

Je gaat me niet vertellen dat een interieurverzorger (m/v) ook nog af en toe langs komt he.

Alleen mis ik nog wat posters van oude synth advertenties aan de muur, maar dan is het ook helemaal compleet. ;)
 
Heb alleen een foto uit 1996 ,

zal een keer een nieuwe foto maken
 

Attachments

  • studio.jpg
    studio.jpg
    28,9 KB · Bekeken: 84
hoofdprijs

hoofdprijs

Origineel geplaatst door P-Five
en nu de linkerkant... :{
x cuse me bambam [ff of topic ]
deze heer heeft denk ik de hooft prijs gewonnen ,....!
als we met zn tienen bij elkaar gaan zitten met ieder zn favo synth ,
zijn we dr nog niet ,....maar de hoofd prij,...s
wat dat is weet ik niet ,maar al je spullen zien er tip-top,stak int pak,... in orde uit!!!
[whoooooo] is er eigenlijk nog wel iets wat je nu nog echt wil hebben /cq kan gebruiken ?

ik zie wel wel een aantal spullen die aardig in de zelfde categorie vallen ,...
bv ob xpander,mks 80 ,jupiter8 ,synthex ,en de memory moog, allemaal top[vindt ik ] poly analoogjes,...
[wat is dat ding trouwens groot ,de memory moog ,net zooo breed als een syst100 en mini bij elkaar !]
voorzichtige vraag ; heb je niet te veel keuze, in polys,
beter gezegd kun je wel eens keuze maken ,...?

bassjes en leads bij mij zijn meestal monos
dus als ik een lead lijntje wil opzetten pak ik bv gauw mn pro one ,
direct resultaat ,bassje uit mn prodigy/teiscoo ,...aardig op-weg
maar als ik zoveel mega synthies bij elkaar zie,... zou ik gewoon niet weten waar te beginnen ,...

opmerkelijk er is structureel wel veel veranderd [ivm andere fotos ]
en dat je met zo,n redelijk klein mixertje [gl serie is zeker wel ok ] werkt ,...
heeft ook weer zn voordelen als je patcht hou je cash over voor iets anders ...haha
erg netjes bij u,... ook belangrijk, alles op zn plek ,,net als muziek !:halleluja :gaap:
petje af :koffie:
 
Ah, wat heeft die Quadra een mooie kleurtjes.. echt, volgende keer als Elektron weer eens lekker eigenzinnig bezig is, zwarte synth laten maken met zoveel kleuren erop dat je je spontaan back in the seventies waant. Ik vind ook dat meer synths terug moeten naar sliders ipv knobs, ook al kunnen de laatste endless gemaakt worden.

Mijn nieuwe stukje speelgoed - nieuwe foto's komen eraan, maar ik moet hier dus nog een of ander tafel-ding voor verzinnen:

mynewtoy_s.jpg


Verwijder de _s voor het ding in volle glorie :P.
 
das geen behang, das verf.....ik zal de volgende keer ook het tapijt fotograferen...die is namelijk ook oranje...met bruine en allerlei andere onbestemde zeventiger jaren kleuren....
 
He gaaf bob909vs303

Had je al eens over zo'n 19" rackje gedacht? Misschien wel handig voor je. (kun je nog meer stapelen ;) )
 
Origineel geplaatst door thegreatmuffin

Bob wat moet ik me bij dubbele D's voorstellen?
:D

lol Wat hád je je erbij voorgesteld dan muffin? :D
 
Niet zeker Hazes, maar toen ik die stapel banden zag... Motorracen en een collectie dubbele D's. Dan een foto met Engelen uit Hell :o:
Ik moest gelijk denken aan het nummer Titties & Beer van Frank Zappa, maar daarna voelde ik me bevooroordeeld :W
 
dubbel d is precies wat je er bij moet voorstellen....:D

maar de band die is er uit...die zit in de video vastgeroest van m'n muziek partner......
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top