mijn studio annex crib III

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
mijn studio annex crib III

Over een paar dagen een geheel vernieuwde foto van de W.A.H.-Studio, daar er heel wat gaat veranderen in de studio. Er gaan een paar synths weg en komen een paar andere erbij (alleen vandaag nog geen foto, Bambam):halleluja
 
Als je het linkse bedoelt dat is mijn slideGuitar (fantastisch voor Drones e.d.)
Rechts is een setje met Minidisk, CDspeler en Ultramatch. dit is als ik snel wat moewt copieren van DAT, DAW of CD
dit is verbonden via een digitale fiber kabel naar het Rack rechts van de mengtafel (Foto 1)
Ik heb een hekel aan kabels pluggen.
 

Attachments

  • studio 5.jpg
    studio 5.jpg
    97,6 KB · Bekeken: 100
Dit ziet er weer fijntjes uit:D
Ik volg deze threat al een hele tijd en er komen echt behoorlijk veel gave studiootjes langs.
Als ik een dig. camera had dan zou ik ff wat fotootjes posten als vergelijkingsmateriaal in de trant van "Zo hoort het dus niet" :D

Grooveron: om je vingers bij af te likken:D :D :D
 
thx
 
bambam

bambam

Origineel geplaatst door Grooveron
thx

NO thank youm !!!
- stuud pics zoals die van groove ron maken het waard om weer steeds ff op deze thr. te kijken
ik dacht dat die "slide guitar "[wat is dat eigenlijk een tafel harp ...haha ]
een soort van enorme ribbon controller was ofso ,..
toi toi toi

kom op mannen[& vrouwen ,...]
help bambam deze thread ook ff snel te vullen met :{
juicie pictures [de mijne komen eraan ,..]
ik mocht ze opsturen naar ons bambam :engel:
thnx alvast ...
 
mijn studio annex crib III

ER zijn vier nieuwe apparaten bijgekomen in de W.A.H.-Studio t.w.: Een Novation K Station Keys, een Novation K Station Rack, een Yamaha FB01 module en een Roland TR707 drumcomputer. Wel weer waard om een digitale foto te plaatsen, toch????:W
 
Wat mij betreft mag je hem plaatsen phochos. Vind het maar wat onzin over wanneer wel of niet plaatsen. Als jij vind dat je moet plaatsen doe je dat. Wie weet kan zelfs een verandering van layout anderen op nieuwe ideëen brengen! ;)
 
Origineel geplaatst door thegreatmuffin
Wat mij betreft mag je hem plaatsen phochos. Vind het maar wat onzin over wanneer wel of niet plaatsen. Als jij vind dat je moet plaatsen doe je dat. Wie weet kan zelfs een verandering van layout anderen op nieuwe ideëen brengen! ;)

dat vind ik ook, in deze thread niet lullen maar plaatsen die plaatjes!!!!!!!!!!1
 
mijn studio annex crib III

Origineel geplaatst door bambamstudio
dat vind ik ook, in deze thread niet lullen maar plaatsen die plaatjes!!!!!!!!!!1

Nog een paar dagen, Bambam, dan komt de nieuwe foto eraan (nog even wachten op de Novation K Station).:halleluja
 
Origineel geplaatst door thegreatmuffin
Wat mij betreft mag je hem plaatsen phochos. Vind het maar wat onzin over wanneer wel of niet plaatsen. Als jij vind dat je moet plaatsen doe je dat. Wie weet kan zelfs een verandering van layout anderen op nieuwe ideëen brengen! ;)
erm... sorry.... ik kan het ff niet helemaal 'plaatsen' :D
 
Origineel geplaatst door bambamstudio
!!!!!!!!!!1

beterschap met de griep bambam
 
Nou vooruit dan

Nou vooruit dan

Origineel geplaatst door bambamstudio
dat vind ik ook, in deze thread niet lullen maar plaatsen die plaatjes!!!!!!!!!!

Niet zo heel veel te bewonderen:
Yamaha AN1x | Alesis QS6.1 | Sennheiser oorwarmers | Behringer MX1604A | Ensoniq Fizmo | "Bossanova" van The Pixies | EgoSys Miditerminal | Boss DR220E
Hier recht tegenover staan 1 Iiyama en 2 Yamaha monitors beeld & geluid in m'n smoel te blazen
 

Attachments

  • setup.jpg
    setup.jpg
    27,2 KB · Bekeken: 101
Re: Nou vooruit dan

Re: Nou vooruit dan

Origineel geplaatst door farlukar
Niet zo heel veel te bewonderen:
Yamaha AN1x | Alesis QS6.1 | Sennheiser oorwarmers | Behringer MX1604A | Ensoniq Fizmo | "Bossanova" van The Pixies | EgoSys Miditerminal | Boss DR220E
Hier recht tegenover staan 1 Iiyama en 2 Yamaha monitors beeld & geluid in m'n smoel te blazen

Die Fizmo is wel gaaf, leuke synth
 
Die fizmo is idd erg gaaf. Je ziet hem niet zo heel erg vaak, en je haalt er originele geluiden uit.

Alleen, waar haal je je drums uit?
 
Ik vind de cd van de Pixies toch ook wel een leuk detail. Brede muzieksmaak?
 
Origineel geplaatst door jaxxon
Ik vind de cd van de Pixies toch ook wel een leuk detail. Brede muzieksmaak?
"This is a song about a super hero named Tony and it's called Tony's theme!!!!!!!"
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top