mijn studio annex crib III

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
mijn studio annex crib III

Origineel geplaatst door C738
phochos, wat heb je daar rechts op zijn kant staan? Is dat een synth of een los klavier?

-C-


Dat is een los klavier, die heb ik al een tijdje liggen van mijn broer, die wilde destijds zelf een synthesizer gaan bouwen (een soort semi-modulair systeem) maar tot op heden is er niet van terecht gekomen. En nee, je kunt hem niet overnemen van me.

Groeten,

Jos Lieffering
 
Re: Re: mijn studio annex crib III

Re: Re: mijn studio annex crib III

Origineel geplaatst door Shivah
die korg,dat lijkt net een cr8000 van roland,bijna dezelfde kleuren

Inderdaad, hij lijkt veel op de CR8000, hij is alleen niet programmeerbaar (de CR8000 dus wel). De geluiden zijn heel goed als je bedenkt dat deze rhtyhmcomputer uit het begin van de jaren 1970 stamt.:engel:
 
Origineel geplaatst door omc
Gisteren deze tr-707 opgehaald. (3 en half uur rijden :erm: )

707.jpg


150 euro's. :okdan:

Is dat je hele studio? ;)

(Wij moeten gewoon meer zien natuurlijk, dat begrijp je ook wel)
 
Origineel geplaatst door fuse
Is dat je hele studio? ;)

(Wij moeten gewoon meer zien natuurlijk, dat begrijp je ook wel)
:D
Bijna.. =(

Het is mijn eerste apparaatje dat ik ga gebruiken naast de softsynths en mijn evolution249c.
Achteraf misschien niet de beste keus als eerste apparaat haha want er zitten vrij weinig sounds in maar volgens Vintage Synth kwamen de sounds dicht bij de 909. Impulsieve aktie, echt iets voor mij.

Vandaag 2 mails gestuurd naar mensen die een Yamaha TG-33 aanboden, helaas beiden al verkocht. Zoek nu dus een synth/module van rond de 150 tot 250 euro om mee te spelen. Mijn oog was gevallen op een Novation A Station maar ik begreep dat die maar 1 geluid tegelijk kan afspelen en dan moet ik alles eerst samplen, daar heb ik geen zin in. Twijfel ook nog steeds voor een mc-303, maar die is weer niet volledig aan te sturen met midi.

Mijn eerste geld is opgegaan aan monitors, versterker, mengtafel, hout voor studiomeubel, midikeyboard en draaitafel. Ik wil nu dus wat oudere / goedkopere apparaten gaan aanschaffen waar ik toch leuk mee kan spelen. Softsynths zijn wel leuk maar ik krijg RSI van het geklik en geschuif met de muis. ;)

Foto van hoe het er nu uitziet:

stuud.jpg


Tips over goedkope en toch leuke synths/modules natuurlijk welkom. Die TG-33 vond ik er echt interessant uitzien en ik las goede reviews hier op Synthforum.
 
nice studiootje.Je moet toch ergens beginnen. Vond trouwens een oude foto van de studio van Armin. Vind het echt een super foto!!!:okdan: de sfeer alleen al.
 

Attachments

  • 1.jpg
    1.jpg
    88,8 KB · Bekeken: 91
Hooo...dat was nie de bedoeling!:( error
 
OMC, je monitors zijn niet goed geplaatst !!

:smeris:

Probeer ze eens naast elkaar te hangen, niet te ver van elkaar verwijderd, zodat je een mix normaal kunt beoordelen.

Er zijn wel wat topics te vinden over het plaatsen van je monitors.
 
Oops. We hadden nog gekeken in die handleiding en de meeste dingen aangehouden behalve naast elkaar hangen. Naast elkaar werd moeilijk omdat ik in die hoek moest zitten ivm de diepte van de 19 inch monitor. Het is ook heel vervelend om dan die monitors heel de tijd maar aan een kant van je oor te hebben.. beetje vervelend dus. Misschien toch maar omhangen... damn moeilijke keus. Ik kan opzich wel een flatscreen kopen maar dan wil ik er 2 van 15 inch en eigenlijk heb ik er geen geld voor. =(
 
Hier een impressie van studio Pauluzzzzzz, Nou ja studio(tje). :D :D :D :D :D :D Onder het moto hoe meer gear, hoe meer spielerij des te minder muziek er gemaakt wordt. Ben alleen nog maar op zoek naar een Sampler en een MiniMoog(Ja wie niet LOL)

studio.jpg
 
Special Soundtroopers Studio

Special Soundtroopers Studio

Hier een paar fotootjes van onze studio.
Lekker wazig :biertje: :biertje: :biertje: :biertje:
Zijn "gecaptured" met een krottige videokaart....
 

Attachments

  • specialsoundtroopers3.jpg
    specialsoundtroopers3.jpg
    42,7 KB · Bekeken: 88
Re: Special Soundtroopers Studio

Re: Special Soundtroopers Studio

Origineel geplaatst door Soundtrooper
Hier een paar fotootjes van onze studio.
Lekker wazig :biertje: :biertje: :biertje: :biertje:
Zijn "gecaptured" met een krottige videokaart....
 

Attachments

  • specialsoundtroopers2.jpg
    specialsoundtroopers2.jpg
    39,1 KB · Bekeken: 83
Re: Re: Special Soundtroopers Studio

Re: Re: Special Soundtroopers Studio

Eh.....de laatste :doei:
 

Attachments

  • specialsoundtroopers1.jpg
    specialsoundtroopers1.jpg
    25,4 KB · Bekeken: 84
he soundtroeper wat hangt er nou precies allemaal in dat rack??
 
Origineel geplaatst door EDP
he soundtroeper wat hangt er nou precies allemaal in dat rack??

Een heleboel TROEP :D

Eh....ff denke....TL Audio 5013 ( buizen eq) en 5021 (buizen comp.), SPL Vitalizer MK2, Aphex Big Bottom, Alesis 3630 comp., Aphex 2 kanaals Easyrider comp. en een 4 kanaals Easyrider, Behringer Composer, Ensoniq DP/4+ , Alesis Quadraverb, Lexicon Alex, Boss SE50, Digitech DSP-128
+, een of andere vage Fostex compressor waar je de radio mee ontvangt.:confused: , een Pioneer verengalm-versterkertje, 2 maal Layla 20bit breakout-box, en de voeding voor de Mackie 32-8.
Boven het mengpaneel een Sherman FB1, Spirit Absolute 2's en een Alesis AirFX.
Verder een MS10, Rhodes Chroma, E-Mu E4K, Emax II, Emax1, Korg DSS-1, Yamaha CS60, Syntecno TeeBee Mk1, Yamaha TG77, Panasonic SV3800 DAT, MPC2000, BBE Sonic Maximizer, Spirit Absolute Zero's, wat microfoons, percussie-dingetjes (het staat niet allemaal op de foto).
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top