mijn studio annex crib III

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
mijn studio annex crib III

Origineel geplaatst door Shivah
offtopic:

@pochos

zonde zeg dat jij je apparaten moet verkopen,omdat er geen subsidie vrijkomt voor je brommobiel.

en dat in nederland

laten ze stoppen met de aankoop van die klote jsf vliegtuigen,en hun geld ergens anders in investeren
wat een stelletje eikels zeg..

excuse me maar dat moest ik even kwijt.


Ook even offtopic:

Shivah,

Ik heb wel degelijk geinformeerd of ik via de Wet Voorziening Gehandicapten vergoeding kon krijgen. Weet je wat het antwoord was: Ik was nog niet gehandicapt genoeg, kon nog met een stok of rollator lopen, dus kwam ik niet in aanmerking hiervoor. Tegenwoordig moet je je beide benen missen wil je iets voor mekaar kunnen krijgen.

Ook dit heb ik even gezegd. Nu weer foto's plaatsen, mensen!!!:eureka: :biertje:
 
Re: mijn studio annex crib III

Origineel geplaatst door phochos
Ook even offtopic:

Shivah,

Ik heb wel degelijk geinformeerd of ik via de Wet Voorziening Gehandicapten vergoeding kon krijgen. Weet je wat het antwoord was: Ik was nog niet gehandicapt genoeg, kon nog met een stok of rollator lopen, dus kwam ik niet in aanmerking hiervoor. Tegenwoordig moet je je beide benen missen wil je iets voor mekaar kunnen krijgen.

Ook dit heb ik even gezegd. Nu weer foto's plaatsen, mensen!!!:eureka: :biertje:

om hier ook nog ff offtopic op te reargeren. Dit is echt ronduit schandalig gewoon. Hier betalen we dus belasting voor...
 
okey, hier is mijn setup.
De recorder is er al, nu nog enkele deftige synth's wan wat ik nu heb is wijnig meer dan een master keyboard. Wel heb ik ook een mc-303, een MR1-x en een microkorg ter beschikking voor repetities.
AAAA0095.JPG
 
Re: Re: mijn studio annex crib III

Re: Re: mijn studio annex crib III

Origineel geplaatst door Slipperman
om hier ook nog ff offtopic op te reargeren. Dit is echt ronduit schandalig gewoon. Hier betalen we dus belasting voor...

STEM VOOR, STEM SP :)
 
Re: Re: Re: mijn studio annex crib III

Re: Re: Re: mijn studio annex crib III

Origineel geplaatst door Grooveron
STEM VOOR, STEM SP :)

laat eerst de SP alles op een rijtje zetten
met hun afschaffen of verminderen van de bureaucratie maar toch meer rechten voor de werknemers vergroten

volgens mij levert dat laatste alleen maar meer bureaucratie op ! of te wel niet echt realistisch

dus .. back to music !
 
mijn W.A.H.-studio annex crib III

mijn W.A.H.-studio annex crib III

Daar was ie dan weer, de meest verse digitale foto van de W.A.H.-Studio, daar de Nordlead 2 is opgehaald door Niels en ik nu daarvoor de Korg Poly61 heb + de nodige pecunia.8o)
 
okeedan

okeedan

hier is mijn rommelhok dan...
 

Attachments

  • crib1.jpg
    crib1.jpg
    310,8 KB · Bekeken: 75
Na aankoop van een keyboard-rack van Synthmann ziet het er bij mij ongeveer zo uit (na de nodige zweetdruppels en een aanzienlijk aantal flesjes Brand bier)

Hoknieuw.JPG
 
mijn studio annex crib III

Origineel geplaatst door oli303
phochos,

Tussen het veranderen van je studio en het wisselen van apparatuur, heb jij toevallig ook nog tijd om er muziek mee te maken? ;)

oli303,

Nu weer wel (komen overigens nog twee dingen binnen: Mijn oude Yamaha CS01 synthesizer (terug van een kennis) en een net aangeschafte Korg KR55 rhythm Computer (zeer vintage dus).
Ik ben vandaag begonnen met opnemen van een nummer voor Micro Macro, morgen even beluisteren of hij naar wens is anders gaat hij gewoon weer over.

Jos Lieffering:biertje:
 
mijn studio annex crib III

Origineel geplaatst door Marcel D
Na aankoop van een keyboard-rack van Synthmann ziet het er bij mij ongeveer zo uit (na de nodige zweetdruppels en een aanzienlijk aantal flesjes Brand bier)

http://www.xs4all.nl/~mdonne/forum/Hoknieuw.JPG


Indrukwekkende installatie, Marcel. Maar staat de Mono Poly (of wat ervan over is - zonder toetsen???) niet wat lastig daar op de grond of gebruik je hem niet!!:biertje:
 
Last edited by a moderator:
mijn studio annex crib III

Mijn allerlaatste verandering, daarom maar een gedeelte van de installatie op foto.

De Yamaha CS01 is dus weer terug, en de Korg KR55 heb ik vanochtend ontvangen (resp. linksmidden en rechtsboven op de foto).:biertje:
 
phochos, wat heb je daar rechts op zijn kant staan? Is dat een synth of een los klavier?

-C-
 
Re: mijn studio annex crib III

Origineel geplaatst door phochos
Mijn allerlaatste verandering, daarom maar een gedeelte van de installatie op foto.

De Yamaha CS01 is dus weer terug, en de Korg KR55 heb ik vanochtend ontvangen (resp. linksmidden en rechtsboven op de foto).:biertje:

die korg,dat lijkt net een cr8000 van roland,bijna dezelfde kleuren
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top