Gordijnen gezocht

Triton

Ingeburgerd
Lid sinds
12 september 2006
Berichten
80
Ik zoek gordijnen voor in mijn studio.
Iemand tips welke ik moet hebben?
ong. 7/8 meter
 
Dit kan je beter in een ander draadje plaatsen. bijv. 'De studio en andere zaken'

Hoe dan ook, zo dik en zo zwaar mogelijk is wat je zoekt.
Van de oude velours gordijnen zijn lekker dik.
Voordat je veel geld uitgeeft zou ik zeker even checken bij de stoffenboer op de markt of op marktplaats !
 
Dit kan je beter in een ander draadje plaatsen. bijv. 'De studio en andere zaken'

Ik bedoel natuurlijk 'Overig studio" onder "studio" :walker:
 
En als je je studio opnieuw gaat behangen of verven, moeten we je dan ook helpen bij het kiezen van een kleurtje ? :doei:

Doe eens wat reclame-foldertjes open.
 
Zie hier: licht doorlatende geluidsabsorberende gordijnen ;) nog geen prijs bekend geloof ik
 
ik tilburg heb je een 2e hands tent waar je dergelijke spullen per kilo kan kopen.
voor een tientje heb jedan 20 mtr gordijn, dat zo zwaar is dat je het niet mee krijgt :)
hopen dat er in jouw plaats ook een soortgelijke toestand zit.

zeker niet nieuw kopen, kost een fortuin.
 
hopen dat er in jouw plaats ook een soortgelijke toestand zit.

Ja, lijkt me inderdaad ook handig bij een vraag over (tweedehands) tips om een woonplaats te vermelden :P

Anyway, voor nieuwe spullen: bij de hema
Voor oude spullen eens kijken bij de kringloop of in de gaten houden of er in je buurt oude mensen gaan verhuizen (of gordijnen vervangen). Oude mensen hebben vaak nog dikke gordijnen :)
 
ik hang liever vloerbedekking op, 2 laags met 5 tot 8 cm ertussen

Kan ook handig zijn, inderdaad. Ik gebruik waar nodig ook vloerbedekking als isolatie. Maar voor mn plafond zit ik toch te twijfelen over een Auralex-kitje;)
 
Ik gebruik waar nodig ook vloerbedekking als isolatie

absorbtie [/wiseguy]

gordijnen hebben als voordeel dat ze plooien, zeker als je driedubbele plooi neemt van de hema. hoe dieper de plooien, hoe breedbandiger de absorbtie. vloerbedekking is veel te beperkt in dat opzicht.
 
Back
Top