Waar kan ik proffesionele voice-overs laten maken ?

sten

Ouwe rot
Lid sinds
20 juni 2002
Berichten
1.162
Locatie
Rotterdam
Hi all,

voor een groot evenement willen wij proffesionele voiceovers laten maken (like Sensation).
Wie weet waar ik dit kan laten doen ?

grtz
 
Dat kun je zelf :

Neem je stem op in Sound Forge en praat heel overdreven DJ-achtig
Dan pitch je je stem 1 halve toon omlaag
Dan gooi je er wat reverb overheen
Dan RMS normalizen
en voila...een vette voice over..
 
Origineel geplaatst door oozi
http://www.multivoice.nl

ZO DAN!! Heb je geld teveel of zo? Als je nou een reclameboodschap, training of bedrijfspresentatie wil laten inspreken door een A-voice OK. Maar een bewerkte stem a la Sensation (zwaar irritant als je dat tig keer hoort door je CD, maar goed) lijkt me wat overbodig om dat daar te doen.

Opteer ik meer voor de optie hierboven... lekker zelf klussen, met of zonder Gamma.
 
het schijnt dat de amerikaanse meneer die sensation heeft ingesproken ontzettend veel filmtrailers doet...
ik heb mij laten vertellen dat hij 1 van de bekendste voiceover-meneren is..

zelf doen...hmm, dat wordt vast niet zo mooi als zo'n doorgewhiskyde sigarenrokende amerikaan...

ik zag dat multivoice ook amerikaans sprekende figuren doet...lijkt me absoluut een pre als de tekst engels moet zijn.

succes :)
 
Origineel geplaatst door Dobre
het schijnt dat de amerikaanse meneer die sensation heeft ingesproken ontzettend veel filmtrailers doet...
ik heb mij laten vertellen dat hij 1 van de bekendste voiceover-meneren is..

zelf doen...hmm, dat wordt vast niet zo mooi als zo'n doorgewhiskyde sigarenrokende amerikaan...

ik zag dat multivoice ook amerikaans sprekende figuren doet...lijkt me absoluut een pre als de tekst engels moet zijn.

succes :)

Ik geloof niet dat hij dat is hoor, veel andere stem. Ik heb wel een roddel gehoord dat het een vrouw schijnt te zijn die dat allemaal inspreekt bij id-t;)
 
Back
Top