Eurorack (DIY, Mutable, Erica, Make Noise, behuizing)

Prijs
1 Euro
Conditie
Gebruikt/vertoont lichte gebruikssporen
Levering
Afhalen of verzenden
Standplaats
Amsterdam

Mondongo

Ingeburgerd
Lid sinds
29 oktober 2013
Berichten
49
Locatie
Amsterdam
Omdat ik stop met Eurorack. Ik verkoop het liefst zoveel mogelijk tegelijk, schroom niet als je zelf een leuk bundeltje denkt samen te kunnen stellen uit onderstaand aanbod. Alles is al ontmanteld, omdat ik een koper had die op het laatste moment de keutel weer introk. Voorkeur voor ophalen, want ik heb niet genoeg kleine doosjes op voorraad om alles los op te kunnen sturen.

Stukje DIY, allemaal zelf gebouwd en functioneert prima. Handig als je cheap wat utilities wil. Waar mogelijk komen ze nog met oorspronkelijk bijgeleverde papiertjes en dingetjes, en komen allemaal met stroomkabeltje:
Patching Panda Flipanda (DIY) dual attenuverter €70,-
God’s Box Humpback (DIY) HP,LP,BP en notch filter €100,-
Erica Synts Modulator (DIY) LFO in verschillende vormen en noise €75,-
Erica Synths Swamp (DIY) verschillende noises en ringmodulators en random chaos €75,-
Zlob VNLcursal (DIY) 6 VCA's in een compacte behuizing, met summing mixer €90,-
Zlob Skew LFO (DIY, 3 stuks) LFO met een knikje, zeer compact en kan heel sloom, €60,- per stuk, drie voor €150,-
Alle DIY's samen voor €500,-

Mutable Instruments collectie, behoeft niet veel uitleg denk ik. Met doosje, schroefjes, papiertjes, sticker, speeltje, alsof 't direct uit de winkel komt.
MI Links €100,-
MI Kinks €100,-
MI Tides v.2 €300,-
MI Warps €250,-
MI Marbles €350,-
MI Rings €300,-
MI Beads €350,-
MI Ears €100,-
Alle Mutable Instruments modules samen voor €1750,-

Overig, zo goed als nieuw met doosje en zo:
Erica Synths Black Hole DSP €150,-
Make Noise Rosie 100,-

En een zelfgemaakte kist op basis van de Doepfer DIY kit, 2x84HP met klep en voeding. Ideaal instapmodel, of voor als je een kist voor onderweg of op kantoor wilt. €150,- en alleen ophalen ivm grootte.

Parkeren voor de deur is trouwens gratis tot 8 april! Dus wees er snel bij!


IMG_2804.jpegIMG_2823.jpegIMG_2822.jpegIMG_2821.jpegIMG_2820.jpeg
 
Mutable Instruments Links, Kinks, Rings, Warps en Beads zijn verkocht, Ears onder optie. Patching Panda Flipanda en Make Noise Rosie zijn geruild voor ander speelgoed met een vriendelijk forumlid wat ook nog eens in de buurt woont (fijn volk, synthforummers!). Ruilen kan dus blijkbaar ook, uiteraard niet tegen eurorack, maar effectpedalen of een Push 2 of een leuke hardware synth kan in overweging genomen worden.

Dit is er dus nog over:
God’s Box Humpback (DIY) HP,LP,BP en notch filter €100,-
Erica Synts Modulator (DIY) LFO in verschillende vormen en noise €75,-
Erica Synths Swamp (DIY) verschillende noises en ringmodulators en random chaos €75,-
Zlob VNLcursal (DIY) 6 VCA's in een compacte behuizing, met summing mixer €90,-
Zlob Skew LFO (DIY, 3 stuks) LFO met een knikje, zeer compact en kan heel sloom, €60,- per stuk, drie voor €150,-
Alle DIY's samen voor €450,-

Mutable Instruments Tides v.2 €300,-
Mutable Instruments Marbles €350,-
Mutable Instruments Ears €100,-
Erica Synths Black Hole DSP €150,-

DIY 2x84HP kist met voeding €150,-
 
Er is weer flink wat de deur uit; alle Mutable Instruments zijn weg, evenals de Zlob VNLcursal en de Erica Synths Swamp. Dit blijft er nog over:

God’s Box Humpback (DIY) HP,LP,BP en notch filter €100,-
Erica Synts Modulator (DIY) LFO in verschillende vormen en noise €75,-
Zlob Skew LFO (DIY, 3 stuks) LFO met een knikje, zeer compact en kan heel sloom, €60,- per stuk, drie voor €150,-
Erica Synths Black Hole DSP €150,-
DIY eurorack kistje (op basis van Doepfer kit) 2x84HP, met voeding €150
 
Back
Top