• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Heel Verbos systeem, Make Noise 7u case, Vermona etc

Prijs
1 Euro
Conditie
Zo goed als nieuw
Lid sinds
27 augustus 2010
Berichten
252
Locatie
Utrecht
Ik ga Euroland verlaten! Het Verbos systeem is wel echt een te gekke set, maar het is tijd voor nieuwe dingen. Van de meeste items ben ik de eerste eigenaar en ziet het er nog super netjes uit, zeker de Verbos dingen.

Verbos Random Sampling 500
Verbos Harmonic Oscillator 575
Verbos Multi Delay Processor 550
Verbos Scan & Pan 350
Verbos Voltage Multistage 500
Verbos Multi Envelope 400
Verbos Complex Oscillator 525
Verbos Amplitude & Tone Controller (Vactrol version) * 300


  • De Amplitude & Tone Controller heeft een beetje wear op het frontpaneel, technisch is ie helemaal in orde (en een monster..!)

Als je alle Verbos dingen in 1x wil kopen: 3500



Make Noise Optomix 120 - Met zwart paneeltje, heb ook de originele nog. Kan 'm wel voor je verwisselen als je wil. Je mag ze sowieso allebei hebben. VERKOCHT
Majella Audio 4 channel polyphonic MIDI CV Converter 175
Vermona Fourmulator 250
Modor Comb Fillter (Wordt niet meer gemaakt, is een veel cooler ding dan je zou verwachten: Super stereo, van heel diepe flange tot insecten. En: L en R apart moduleerbaar) 150 VERKOCHT
Toppobrillo Triple Wave Folder (Wordt ook niet meer gemaakt, veruit de mooiste wavefolder in euro) 200
Doepfer A-174-2 Wheels Module * 50 Spring load op het 'modwheel'' is eruit gehaald.
Doepfer A-170 Slew Limiter (Met rode knopjes, heb ook de origienele knopjes nog) 30
Doepfer A-199 Spring Reverb with tank 75
Doepfer A-140 envelope Vintage Edition, ook met rode knopjes, heb hier ook de originelen nog van VERKOCHT

Make Noise 7u CV bus Case 450
Mooie eurorack case. De site zegt: "will show the story of your modular synth's travels over the years.”. In other words: it scratches easily. Ik heb dat gewoon omarmd en er een hoop stickers op geplakt. Ik wil ze er wel af halen voor je als je dat mooier vindt. Verder heeft ie een preamp voor externe audio, die CV bus multi's met LED's, stereo output. De sliding nuts zijn M2.5, ik doe er een doosje Knurlies voor je bij in die maat :-)

Verder: Endorphin.es Thru Zero Core voor de Furthrrr Generator. 30 euro en hij is van jou.

Ophalen heeft sterk de voorkeur. Ik woon in Utrecht, koffie is inbegrepen, doch niet verplicht ;-)
 

Attachments

  • IMG_20230907_160026.jpg
    IMG_20230907_160026.jpg
    235,1 KB · Bekeken: 244
  • IMG_20230907_155458.jpg
    IMG_20230907_155458.jpg
    181,3 KB · Bekeken: 184
  • IMG_20230907_155833.jpg
    IMG_20230907_155833.jpg
    148 KB · Bekeken: 182
Update, er is al behoorlijk wat weg, behalve:
Verbos Random Sampling 500
Verbos Harmonic Oscillator 575
Verbos Multi Delay Processor 550
Verbos Scan & Pan 350
Verbos Voltage Multistage 500
Verbos Multi Envelope 400
Verbos Complex Oscillator 525
Majella Audio 4 channel polyphonic MIDI CV Converter 175
Vermona Fourmulator 250
Endorphin.es Thru Zero Core voor de Furthrrr Generator. 30
Doepfer A-170 Slew Limiter (Met rode knopjes, heb ook de origienele knopjes nog) 30

Daarnaast wordt eraan toegevoegd:
Waldorf kb37. Weinig gebruikt, tof ding. Maar zonder eurorackmodules om erin te stoppen wel een erg grote midicontroller ;-) 500
Expressive E Touché, de versie met CV. Ook gekocht voor m'n eurorack. Super tof ding wel, maar ben een beetje aan het ontspullen. 300
Frequency Central X envelope. DIY versie maar gebouwd door iemand die veel beter kan solderen dan ik ;-). 60 euro
 
Bump!
Bijna alles is verkocht, behalve:

Random Sampling + Voltage Multistage samen 900
Majella Audio 4 channel polyphonic MIDI CV Converter 175
Waldorf kb37. Weinig gebruikt, tof ding. Zag dat er een klein beschadigingetje zit op het zijpaneel. Daarom voor een zacht prijsje. 400
 
Back
Top