• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Eurorack: Furthrrr Generator, Erica Wavetable VCO, Vermona Fourmulator en veel meer!

Prijs
1 Euro
Conditie
Zo goed als nieuw
Lid sinds
27 augustus 2010
Berichten
252
Locatie
Utrecht
Liebe Leute,

Ik wil een volledig Verbos systeem gaan maken, en ik verruil het meeste eurospul wat ik heb daarvoor.
Prijzen staan erachter, alle modules zijn in goede staat. Sommige modules hebben kleurrijke knopjes, maar ik heb van alles de originele knopkapjes nog.

Toppobrillo Triple Wave Folder: 225
Beste wavefolder in eurorack, trust me.

Erica Wavetable VCO: 200

Doepfer Matrix Mixer: 100

Endorphin.es Furthrrr generator BLCK edition + Thru Zero Core: 650

Ik hoor je denken: dit is toch niet de zwarte? Dat is het wel, ik heb alleen de gouden faceplate en bijbehorende knopkapjes nog nabesteld. Je krijg ze allebei erbij, plus de digitale Thru Zero Core voor de carrier osc, die veel diepere lineaire FM mogelijk maakt.

Erica Mute Mixer 60

Vermona Fourmulator: 250

ALM Beasts' Chalkboard: 100

Intellijel Dual ADSR: 200

Doepfer A-140 ADSR: 100

Modor Comb Filter: 175

Een stuk cooler dan je zou verwachten!

Mutable Instruments Veils: 125

2x Pressure Points+ Brains: 450

1 van de twee PP's is iets minder shiny geworden na verloop van tijd, maar werkt nog precies hetzelfde

Flame Qslider: 125

System X Envelope: 100

Doepfer A-170 Slew Limiter: 100




Ophalen is het fijnst, versturen kan. Je kunt het allemaal komen bekijken in Utrecht.
Ik sta open voor ruil, mits de aangeboden modules nog in goede staat zijn. Ik zoek:
Verbos Complex Oscillator, Random Sampling, Bark Filter, Multi Delay, Voltage Multistage, Multi Envelope, Control Voltage Processor
 
Atsj, vergeten de foto erbij te doen, dus alsnog:

Intellijel Dual ADSR is geruild tegen een Multi Envelope, dus die zoek ook niet meer :-)
 

Attachments

  • WhatsApp Image 2021-09-15 at 13.01.56-2.jpeg
    WhatsApp Image 2021-09-15 at 13.01.56-2.jpeg
    311,2 KB · Bekeken: 165
  • WhatsApp Image 2021-09-15 at 13.01.56.jpeg
    WhatsApp Image 2021-09-15 at 13.01.56.jpeg
    168,8 KB · Bekeken: 157
Back
Top