The Schmidt Analog Synthesizer

Voor hen die vinden dat een synth beneden de 100 controllers niet meetelt, is er de nieuwe Schmidt. Matrixsynt maakt melding van dit beest.

Schmidt%2BAnalog%2BSynthesizer.jpg


Achtstemming analoog met naast de stereo uitgang voor iedere stem een individuele uitgang.

Lees meer op Matrixsynth
 
Last edited by a moderator:
Vijfentwintigduizend? In nog geen vijfentwintgduizend jaar. Hoe de neuk komen ze aan dat bedrag??? Uit een ander topic begrijp ik dat midi erruuug duur is, komt het daar door? :P
 
Jep, de Jupiter is te goedkoop!!
 
Ik moest meteen denken aan de Bahn Sage, hoewel deze dus blijkbaar echte knopjes heeft. ;)
 
viral = ?

In ieder geval klinkt dat ding heel mooi, aangenaam. zoiets motiveert me extra om mijn monster ooit af te bouwen. "maar" 4 stemmig, maar wel he-le-maal modulair. :)

Leuk dat er mensen nog voor zo'n extremen gaan! (<-- pas nadat ik dit typte besefte ik dat je mij met m'n polyproject ook onder die groep gekken kan scharen...)
 
Vorig jaar was er de Helmtronic. Ook zo'n mooi ogende bak. Wat is daarvan terechtgekomen? Ik wens Herr Schmidt veel succes.
 
Ik vroeg mij al af of hij meerdere versies meehad omdat in een andere video de LEDs rood waren, maar blijkbaar zijn die LEDs dus veranderbaar in kleur en opslaagbaar per patch. Overkill misschien, maar het ziet er allemaal wel héél goed uit. De prijs zal echter wel navenant zijn.

De klank lijkt mij ook zeer goed, maar ik zou wel graag een betere demo horen van iemand die echt alles uit het instrument kan halen. Schmidt lijkt zich ook niet op zijn gemak te voelen en hij speelt precies niet zo graag voor al dat volk, maar een synth in mekaar boksen kan hij blijkbaar wel zeer goed.




 
Doet me een beetje denken aan een kruising van een Waldorf Wave met een Moog Voyager.
Met een beetje de functies van een Oberheim Matrix 12, maar dan voor elke functie een knop.
Hoop dat de prijs rond de 5000 euro komt, dan koop ik er zeker één.
 
Back
Top