Stemronde Synthforum Sample Contest

Stemronde Synthforum Sample Contest

  • Track 1

    Stemmen: 1 1,5%
  • Track 2

    Stemmen: 12 18,5%
  • Track 3

    Stemmen: 2 3,1%
  • Track 4

    Stemmen: 8 12,3%
  • Track 5

    Stemmen: 0 0,0%
  • Track 6

    Stemmen: 5 7,7%
  • Track 7

    Stemmen: 2 3,1%
  • Track 8

    Stemmen: 0 0,0%
  • Track 9

    Stemmen: 1 1,5%
  • Track 10

    Stemmen: 4 6,2%
  • Track 11

    Stemmen: 11 16,9%
  • Track 12

    Stemmen: 6 9,2%
  • Track 13

    Stemmen: 9 13,8%
  • Track 14

    Stemmen: 4 6,2%

  • Totaal aantal stemmers
    65
  • Enquete gesloten .
Ik dacht ooit gelezen te hebben dat je alleen mocht stemmen als je zelf ook had meegedaan, is dat zo? Want dan snap ik het wel een beetje...
 
Origineel geplaatst door wesko
Ik dacht ooit gelezen te hebben dat je alleen mocht stemmen als je zelf ook had meegedaan, is dat zo? Want dan snap ik het wel een beetje...

Dat is dus NIET zo:
Nog één keer dan:

-Hier in deze thread, hier kan iedereen stemmen. Welke Vind Je De Beste?

-De deelnemers hebben zelf ook gestemd middels een email. Daar werden punten gegeven aan nummer 1 (3pnt) nummer 2 (2pnt) en nummer 3 (1 pnt).

Snappie? Ik geloof dat vandaag (zondag 18 mei) de laatste dag is om te stemmen. Veel stemmers zullen er dus niet meer bijkomen denk ik.
 
ik vind track 4 het beste (vanwege de sfeer, niet zozeer de compositie),
daarna track 2 (vanwege de directe mix, niet zozeer de ietwat gedateerde idm-beats)
en daarna track 13 (omdat ie productietechnisch het beste is, de melodie is wat ongeinspireerd)

met als extra noot dat ik bij 13 al een stuk gevoel miste... bij de andere tracks kon ik eigenlijk zeer weinig tot geen emotie of inspiratie terugvinden. het lijkt wel alsof men door het gebruik van samples van anderen het eigen gevoel er niet in kan leggen en er binnen 10 seconden tot een climax gekomen moet worden die vervolgens het hele nummer lang blijft doodreunen.

als ik zeg dat ik het niveau niet echt denderend hoog vond word ik vast een hypocriet genoemd omdat ik niet mee heb gedaan. maar dat ben ik ook, dus dat komt mooi uit. volgende keer als ik wel tijd heb doe ik zeker weer mee!
 
Origineel geplaatst door bambamstudio
Ik ben het met fuse eens dat er idd weinig mensen gestemd hebben.

jammer.......

65 van de hoeveel?
Want als je t zou bijhouden dan bezoekt een groot deel dit al een half jaar niet meer of zelfs langer?
;{
 
Ik had het ook over aktieve leden. En die zijn er minstens 600 (van de 2000 geregistreerde) en dan is het nog 1/10 die heeft gereageerd. Weet ik hoeveel mensen niet alles songs gedownloaded hebben. Dat lijkt me ook 1/3 of 1/4 van het totaal aantal aktieve leden. Dan kom je nog op zo'n 150 a 200 mensen uit. Dus zou maar de helft daarvan gereageerd hebben.
Allemaal aannames natuurlijk maar eigenlijk wel jammer. Maar gezien het aantal reakties op tracks is het eigenlijk best wel veel. Dus zou je het ook positief kunnen opvatten. ;)
 
ik vraag me af of er mensen zijn die niet eens doorhebben dat deze contest bestaat (bijv omdat mensen wel een soort van "actief lid" zijn, maar zelden tot nooit naar de frontpage kijken)... en anders lijkt het er inderdaad op dat veel mensen gewoon geen zin hebben om 60Mb aan nummers te gaan downloaden... dat kan je niemand eigenlijk kwalijk nemen, want het staat iedereen toch vrij lijkt me, maar het is wel een beetje slap ja... (en voor degenen die alles hebben gedownload met een 28K modempje: dat soort toewijding willen we meer zien :okdan: )

enne...

als ik zeg dat ik het niveau niet echt denderend hoog vond word ik vast een hypocriet genoemd omdat ik niet mee heb gedaan. maar dat ben ik ook, dus dat komt mooi uit.

respect voor je zelfkennis :D :halleluja

(dit dreigt offtopic te gaan, sorry)
 
And we have a Winner!!! :halleluja
De site is bijgewerkt.

Willen alle deelnemers indien mogelijk een betere MP3 (192 kbs of hoger) versie beschikbaar stellen voor de CD.
De CD's hoop ik binnen een week of twee klaar te hebben.
De inlay's en CD label komen zowiezo op de site dus iedereen met een printer en CD brander kan zelf ook de CD maken.

Grt. Ronald.
 
Delon, van harte gefeliciteerd ! :biertje:
 
Origineel geplaatst door Roonan
And we have a Winner!!! :halleluja
De site is bijgewerkt.

Willen alle deelnemers indien mogelijk een betere MP3 (192 kbs of hoger) versie beschikbaar stellen voor de CD.
De CD's hoop ik binnen een week of twee klaar te hebben.
De inlay's en CD label komen zowiezo op de site dus iedereen met een printer en CD brander kan zelf ook de CD maken.

Grt. Ronald.


uuuhm we gaan er toch geen mp3 cd van maken lijkt me of wel ?!?!?!

zou haast zonde van de kwaliteit zijn, als iedereen nou gewoon zijn track als wav op cd brand en naar jouw op de post doet , is toch niet zo'n grote moeite lijkt me !?!?!
 
:o: wow 7de geworden ? VET! :D
 
Delon van Harte!

Ik voel me ook een beetje winnaar, ik kreeg namelijk van de forumstemmers de meeste stemmers! Iedereen bedankt daarvoor! (en nee, ik heb niet op mezelf gestemd hoor!)

Ik ga vanavond alle nummers nog een keer luisteren, maar nu met de wetenschap wie erachter zit.

Het lijkt me leuk/interessant als iedere deelnemer even kort zijn toelichting gaat geven over de werkwijze. Zal ik ook doen.
 
Gefeliciteerd Delon! :okdan:


(Wie is trouwens Flying Panther? Die mag stemmen zonder een track in te sturen?! Zou zonder zijn puntentelling niet Fuse gewonnen hebben?)

En ik ben trots dat ik 6de ben geworden :) Dit geeft me goede moed om een volgende keer weer mee te doen, en iets meer tijd en moeite in de track te steken.
 
Origineel geplaatst door Solid_Snake
(Wie is trouwens Flying Panther? Die mag stemmen zonder een track in te sturen?! Zou zonder zijn puntentelling niet Fuse gewonnen hebben?)

hmz...

had me wel opgegeven, maar geen tijd gehad om een track in elkaar te prutsen (wel samples ingestuurd..) Toen ook mailtje gekregen om te stemmen, dus ook maar gedaan.

Iig congrats to Delon!
 
Origineel geplaatst door Solid_Snake
(Wie is trouwens Flying Panther? Die mag stemmen zonder een track in te sturen?! Zou zonder zijn puntentelling niet Fuse gewonnen hebben?)

Ik heb iedere deelnemer (dus ook de eerste tien die samples instuurde) in een mailgroep gezet.
Iedereen in die groep heeft een stem Email gehad.
Flying Panther heeft als enige gereageerd als insturende deelnemer die geen track heeft ingestuurd (er waren er dus meer) 1 deelnemer heeft niet gereageerd dus wie weet wat de stand dan was geweest.

Ergens moet je een (tijds-) grens trekken dus dit is de eindstand geworden.
Eigenlijk doet de stand er niet zoveel toe, ik begrijp bijv. dat Oxy-yan zich ook een beetje winnaar voelt als je alleen van de poll uitgaat.
De enige consequentie is dat ik de volgorde van de tracks op de CD volgens de eindstand neerzet.

Over het insturen van WAV of MP3 (192 of hoger), dat laat ik aan iedere deelnemer over.
Persoonlijk denk ik dat het qua kwaliteit niet zo heel veel uitmaakt.
Zo heb ik eens een blindtest gedaan tussen WAV en MP3 192 KBS op mijn (niet onaardige) setje thuis en moest tot mijn spijt toegeven dat ik het niet met zekerheid kon zeggen. (1 cd met 5 tracks dubbel, WAV en MP3 gemixt)
Je begrijpt wel dat ik me een beetje lullig voelde, zeker als je beweerd dat je het verschil kunt horen tussen een standaard cd - > versterker kabeltje en een vd Hull van 250,- piek.
Ik was gelijk genezen van het audiofiel virus wat ik had opgelopen.

Grt. Ronald.
 
Delon!

Verdiend gewonnen. Congrats!

En :okdan: voor degenen die meegedaan hebben en :okdan: voor Roonan (en kornuiten).

Ben zelf ook een beetje trots dat ik veel stemmen van de diverse makers heb gekregen. :)
Nu mag ik er eindelijk vooruit komen dat ik track #4 was. JAHAHA!
Ook leuk om te weten dat ik dacht wie wel eens hoog zou kunnen eindigen dit uiteindelijk ook gedaan hebben.

En niet lopen miepen over de puntentelling of zo. Het is gewoon eerlijk gebeurt dus is er niets aan de hand. Zal er ook geen nacht van wakker liggen over 1 punt verschil. Delon heeft eerlijk gewonnen en ik ben blij voor hem.
En voor die zielepieten die het nivo niets vonden jammerrrrrrrrr........


Mister DSF2003 Delon!
 
Origineel geplaatst door JazzMann
nice shot Delon & Fuse :okdan:

:biertje: :D

Ow wat een grote smile:D
Echt niet verwacht guys...

Kan ik geen gedeelde 1e plaats met fuse delen, want op de internet poll heb ik op mezelf gestemd

Ben vanavond weer trug voor meer :)


Delon

psje aan fuse
Voel tog een beetje schuldig
 
Laatst gewijzigd:
En natuurlijk gaat mijn dank uit naar Roonan voor het organiseren van dit Sample Contest. Puik gedaan :okdan:
 
Back
Top