Lost Warrior – Do You Dream

metatron

Sw, Sdshn, Ptch & Rvrb
Lid sinds
25 juli 2002
Berichten
3.907
Locatie
Alto Paraiso, Brazil
Wat me opviel in de berichten van mijn inzending voor de contest is dat er een aantal mensen waren die vonden dat ze de soort tracks die ik maak al 1.000x hebben gehoord. Wat op zich een compliment is, ook omdat dit mijn meest favoriete muziek is om te maken.

Maar… zelf wil ik al voor lange tijd ook eens iets anders proberen, en word vaak geïnspireerd door de After Dark muziek die door Markus Schults word gedraaid. Op de een op andere manier wilde het nooit echt lukken en bleef ik terugvallen in de “10 in een dozijn” trance tracks.

Door de comments van jullie in de contest werd ik gemotiveerd om eens buiten m’n hokje te gaan kijken en daar is dit uitgekomen. Dus bedankt voor jullie motivatie, en ben benieuwd wat jullie er van vinden.

 
Je mini transities (als de kick even weg is) in de opbouw mogen wat spannender, dat er even iets ritmisch gebeurt om de aandacht even te pakken.
Snare hit op 2:25 en 3:10 vind ik een beetje naar voor de oren, staat gewoon te hard misschien.
Het tophoog van je lead sound is erg aanwezig. überhaupt veel tophoog in je lead sounds. Check je track even in een spectrum analyzer tegenover een vergelijkbare commerciele track; ik vermoed dat je een beetje tophoog moet dimmen. Vinden de oren van jongere mensen ook erg prettig.

[/mierenneuk modus]

Verder zeer dikke track hoor! Lekker duister. Past in een trance set maar ook wel in een techno set. Chapeau. :okdan:
 
Harde snare is nu beter! Tophoog is denk ik ook in orde nu.

Opmerking over iets van ritme in je mini transities blijft wel staan nog.
 
1:30 en 1:56. De kick is daar even weg en de groove is er meteen helemaal uit.


Op 1:48 - kick weg, even rust, ritmisch elementje en dóór.
 
Hey, ik was een van die met de 1000x opmerking, dus ik was wel nieuwsgierig naar deze track. And the verdict is: ik vind um fakking vet! Lekker dark, muziek gaat natuurlijk vooral om smaak, meeste trance vind ik niet zo, maar dit type kan ik zeker wel waarderen, kudos to you dus :okdan:. En vette mix btw!
 
Hey, ik was een van die met de 1000x opmerking, dus ik was wel nieuwsgierig naar deze track. And the verdict is: ik vind um fakking vet! Lekker dark, muziek gaat natuurlijk vooral om smaak, meeste trance vind ik niet zo, maar dit type kan ik zeker wel waarderen, kudos to you dus :okdan:. En vette mix btw!
Jij ook bedankt, want het heeft er wel voor gezorgd dat ik mezelf ben gaan pushen dit te maken 😀
 
Back
Top