tora bora 8080

mcc

Ingeburgerd
Lid sinds
6 januari 2002
Berichten
37
Locatie
limburg
hoi,



kom net uit de grotten van... wordt de jp8080 niet meer verkocht heb div. webshops bekeken maar hij en de jp8000 komen nergens meer voor in de bestanden , alleen bij sweetwater.com
voor z'n 1100 dollars dat is dus teveel...
koop niet graag 2e hands


merci...Maurice
 
Inderdaad, de jp series wordt niet meer verkocht.

als je toch die lekkere trance sound wilt hebben zit er niets anders op dan voor een tweede hands te kijken.

let op al je in de US koopt: alles 110v, en de jp8080 schakelt NIET om naar 220v.

je kunt ook eens naar een Virus kijken. Ook lekker voor trance....
 
Hee, wordt die niet meer gemaakt? Is er dan een 'opvolger' van Roland in de maak ofzo? Of is die allang uit..


Arv
 
Hee, die thread heb ik niet gevolgd! Cool zeg dat er een nieuwe komt.. Ik heb de dicussie niet volledig gelezen, maar ik snap niet waarom een nieuw product van Roland door het slijk wordt gehaald? Je bent er toch nog altijd zelf bij als je een synth koopt?
Sommige zitten altijd te zeuren.

En waarom is het bij wijze van spreken dan wel normaal om een nieuw model auto te kopen voor weet-ik-hoeveel geld, die alleen maar een paar piep-kleine xtra's oplevert? Snap nie hoor.


We mogen blij zijn dat er uberhaubt nieuwe dingen worden ontwikkeld..

Arv
 
Orgineel geplaatst door Arveyman
En waarom is het bij wijze van spreken dan wel normaal om een nieuw model auto te kopen voor weet-ik-hoeveel geld, die alleen maar een paar piep-kleine xtra's oplevert? Snap nie hoor.
Arv

Dat is ook niet normaal.
 
Back
Top