• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Nieuwe Akai MPC X in doos

vanballen

Vanderbalman
Lid sinds
18 Maart 2009
Berichten
1.296
Locatie
Noord NL
Ja dit klinkt heel vreemd.. maar ik zet het er toch maar even op..

Ik heb al lange tijd terug een pre order geplaatst voor een MPC X.. de winkel heeft me laten weten dat ik die ongeveer 7 augustus kan verwachten.. Goed nieuws dus!

Nu is het alleen het geval dat ik nog verder daar voor (ergens in januari) via een andere winkel ook al een pre order reservering heb gedaan. Die winkel laat me net doodleuk weten dat ze hem eind deze week ontvangen en dat ze hem aankomende maandag naar me versturen. Heb ze gebeld om te vragen of dit echt waar is (kan het bijna niet geloven) maar ze bevestigen dit ook telefonisch. Ik hoef pas achteraf te betalen, dus ze hebben er verder ook niks aan om hierover te liegen..

Kort gezegd, als ik wil heb er straks 2. Nu is dat iets teveel van het goede.. Wel vind ik het belangrijk dat ik zo snel mogelijk dat ding in handen heb en er mee los kan. De X die aankomende maandag komt wil ik dus graag direct uit de doos trekken.. De andere pre order kan ik annuleren, maar kan hem ook laten komen en er iemand anders blij mee maken.

Aangezien de actuele levertijden momenteel schimmiger zijn dan de activiteiten op afwerkplaats het bruine aarsje.. en mensen hem nog lang niet los in de winkel kunnen kopen zonder pre order, zet ik hem maar hier neer voor de mensen die interesse hebben.

Prijs staat vast 2220 euro voor een forumlid. Hij staat overal voor 2199 te koop. Voor 2220 kan hij opgehaald worden (paar tientjes voor de moeite, deze pre order was gewoon voor 2199).. Als er geen interesse is, is dat geen probleem dan cancel ik gewoon die andere zodra ik mijn X binnen heb.

Voor alle duidelijkheid.. je hoeft niks aan te betalen zolang ik hem nog niet heb. Pas als ik hem fysiek heb kun je hem komen ophalen.. versturen kan eventueel ook maar kan me voorstellen dat het bedrag groot is om op goed vertrouwen te storten..

Stuur me een PB als je interesse hebt.. Wel alleen serieus.. anders zit ik straks met 2 keer de X thuis zonder dat iemand hem overneemt..
 
Deze thread mag op slot.. blijkbaar ben ik volledig voorgelogen door een incapabele medewerker.. Leverdatum is bijgesteld naar 31 augustus.. Als ie er dan al is.. Omdat ze uit zichzelf mij hadden bericht dat hij maandag verstuurd zou worden ging ik er vanuit dat die info klopt... Maar niks is minder waar helaas..
 
Back
Top