• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Gloednieuwe Akai MPC X onuitgepakt met factuur en garantie!

vanballen

Vanderbalman
Lid sinds
18 Maart 2009
Berichten
1.296
Locatie
Noord NL
Ik heb een gloednieuwe net afgeleverde MPC X klaar staan. Ongeopend in de doos. Voor iemand die niet weken/maanden wil wachten op (pre)orders die niet geleverd worden..

Ik moest hem perse hebben en had bij allerlei winkels pre orders/reserveringen lopen. Het toeval wil nu dat ik er eindelijk eentje heb bemachtigd.. en dat 2 dagen later m'n eerste pre order ook uitgeleverd is..Heb er nu dus 2 staan!

Omdat de winkels maar 2-3 per keer ontvangen duurt het weer maanden lang voor de volgende lichting komt..Ik kan hem dus wel terug sturen, maar als ik er iemand anders blij mee kan maken dan doe ik dat..

Dus heb je interesse kun je hem voor 2199 euro en een fles sonnema beerenburg komen ophalen. Dan heb jij meteen dit monster van een machine in huis.. en ik een fles drank 😉

Versturen kan eventueel ook maar dan komen er verzendkosten bij..
 
$_84.JPG
 
Is nog steeds beschikbaar.. staat klaar voor een nieuwe eigenaar.. Als niemand hem wil gaat hij terug naar de winkel.. Heb al even met de winkel gebeld.. Als ik hem rechtstreeks verkoop aan iemand anders dan kan de factuur en dus de garantie gewoon naar de volgende eigenaar. Idd is net alsof je hem in de winkel aanschaft.

Prijs is 2150 euro en 2 mega flessen Sonnema Beerenburg.. vandaag af te halen.. verzenden kan eventueel ook dan heb je hem morgen!
 
Price drop laatste kans.. anders gaat ie terug.. Mag weg voor 2099! Winkel wil me wel shoptegoed aanbieden als ik hem niet retourneer.. dus dan mag de prijs omlaag.. garantie en factuur blijven gewoon hetzelfde!
 
Dag mensen, sorry voor de snelle kick.. maar heb weer overlegd met de winkel.. en hij mag weg voor 2049 euro en een grote fles sonnema Beerenburg. Je krijgt hem exact zoals je hem ontvangt vanuit de winkel. Geldige factuur en garantie. Netjes in omdoos, onuitgepakt.

Overal staat ie voor 2199.. dus dit scheelt 150 euro!

Wees snel want na dit weekend gaat hij retour naar de winkel en die verkopen hem dan weer gewoon voor 2199..
 
Back
Top