MKS-50 output niet stereo?

Bergen

Ouwe rot
Lid sinds
10 december 2007
Berichten
1.876
Locatie
Voor mijn achtertuin
Ik heb een Roland MKS-50 met op de achterkant 2 jack audio uitgangen, het signaal is echter uit beide uitgangen hetzelfde - dus mono. Als ik mijn koptelefoon aansluit aan de voorkant is het geluid wel stereo (mits er chorus op de patch zit).

Heeft iemand een idee hoe ik via de achterkant stereo uit kan krijgen? Is het een instelling? Het ligt niet aan mijn audio interface in elk geval, dat heb ik al uitgesloten.
 
Grote kans vanwege het 'chorus-noise' probleem.
 
Een pearl ch02 heb je al voor een paar tientjes, die vind ik altijd wel fijn. Ik heb er 2, voor de zekerheid ;)
 
Een Y insert kabel dus, heb ik nog wel liggen hier voor 7,50 euro incl. opsturen.

attachment.php


Profi stereo jack naar 2x mono jack 3 meter lang. Af fabriek dus geen soldeerknutselwerkje.
 

Attachments

  • yinsert.JPG
    yinsert.JPG
    31,6 KB · Bekeken: 33
Een pearl ch02 heb je al voor een paar tientjes, die vind ik altijd wel fijn. Ik heb er 2, voor de zekerheid ;)

Of een BOSS CE-300 voor het authentieke BOSS/Roland chorus geluid, en had ik er maar twee :luv:

Ik ga die Pearl wel eens een keertje checken, een keer een ander kleurtje is ook wel eens leuk :)
 
Back
Top